Neohrozí? Myslíte, že existuje něco jako "věrnost slevovému serveru"? Proč?
Prostě projedu nabídky a když mě něco zaujme, tak nakoupím. A jestli je to u pana A nebo pana B je mi srdečně jedno. Stejně službu nebudu konzumovat u pana A ani pana B, ale u pana C, který je úplně někdo jiný.
Podle dosavadních zkušenosti se lze spálit kdekoliv a žádný slevový server neovlivní chování poskytovatele slevy. Už bylo dost případů, že lidé např. v restauraci s kuponem byli druhé kategorie, dostali malé porce a ještě se na ně obsluha mračila. To se stalo i Slevomatu a peníze rozhodně nevraceli (viz http://www.cuketka.cz/?p=5118 )
A čím si tu imidž Slevomat vydobyl? Chytrým názvem?
Ručí za kvalitu zakoupené služby a to, že odpovídá popisu a fotkám? Vracejí peníze, pokud je všechno jinak?
Kdepak. Například na polochcíplé a miniaturní "stejky" v Solidní nejistotě narazil skoro každý a co udělal ten slavný imidžový Slevomat? Nic!
Stejně jako majitelé desítek ostatních serverů. Sežerou 20 - 30 procent provize a víc je nezajímá.
Já to vnímám jinak, kdybych viděl dvě velmi podobné nabídky na Slevomatu a nějakém jiném serveru, zvolil bych Slevomat.
Hromadné nakupování je víc než jakékoli jiné nákupní rozhodnutí založené na emocích, proto je pro mě důležitá v první řadě image serveru. Dobrou slevu umí dát každý, získat dobrou reputaci už ne.
Vážený pane Kutna, musíme se ohradit ohledně Vašeho příspěvku.
"Například na polochcíplé a miniaturní "stejky" v Solidní nejistotě narazil skoro každý a co udělal ten slavný imidžový Slevomat? Nic!" - Steaky které nabízíme, jsou dle gramáže 200g a surovin takové jak jsme uvedli na slevomatu či v jídelním lístku naší restourace, pokud jste měl s jídlem nějaký problém měl jste říci obsluze (provoznímu) on by jistě vzniklý problém vyřešil (nebo napsat email)! Opradu nemáme problém jídlo vyměnit pokud je chyba na naší straně! A tohle opakujeme vše zákazníkum!!
Na obranu Slevomatu - ti nám záporné i kladné reakce zákazníků posílaji a my je pak řešíme! Dokonce i oni si pár voucherů zakoupili...a byli spokojení.
Ale jak jistě uznáte sám, zavěčit všem lidem lidí, kteří si voucher koupili je nemožné.
S pozdravem
Radka Nováčková
Solidní nejistota
info@solidninejistota.cz