Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Seznam.cz chystá ke spuštění vlastní slevový server od anonym - Neohrozí? Myslíte, že existuje něco jako "věrnost slevovému...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 2. 2011 11:06

    bez přezdívky

    Neohrozí? Myslíte, že existuje něco jako "věrnost slevovému serveru"? Proč?

    Prostě projedu nabídky a když mě něco zaujme, tak nakoupím. A jestli je to u pana A nebo pana B je mi srdečně jedno. Stejně službu nebudu konzumovat u pana A ani pana B, ale u pana C, který je úplně někdo jiný.

    Podle dosavadních zkušenosti se lze spálit kdekoliv a žádný slevový server neovlivní chování poskytovatele slevy. Už bylo dost případů, že lidé např. v restauraci s kuponem byli druhé kategorie, dostali malé porce a ještě se na ně obsluha mračila. To se stalo i Slevomatu a peníze rozhodně nevraceli (viz http://www.cuketka.cz/?p=5118 )

  • 2. 2. 2011 11:24

    bez přezdívky

    A čím si tu imidž Slevomat vydobyl? Chytrým názvem?

    Ručí za kvalitu zakoupené služby a to, že odpovídá popisu a fotkám? Vracejí peníze, pokud je všechno jinak?

    Kdepak. Například na polochcíplé a miniaturní "stejky" v Solidní nejistotě narazil skoro každý a co udělal ten slavný imidžový Slevomat? Nic!

    Stejně jako majitelé desítek ostatních serverů. Sežerou 20 - 30 procent provize a víc je nezajímá.

  • 2. 2. 2011 11:13

    Hejkal (neregistrovaný)

    Já to vnímám jinak, kdybych viděl dvě velmi podobné nabídky na Slevomatu a nějakém jiném serveru, zvolil bych Slevomat.

    Hromadné nakupování je víc než jakékoli jiné nákupní rozhodnutí založené na emocích, proto je pro mě důležitá v první řadě image serveru. Dobrou slevu umí dát každý, získat dobrou reputaci už ne.

  • 22. 2. 2011 14:23

    Solidní nejistota (neregistrovaný)

    Vážený pane Kutna, musíme se ohradit ohledně Vašeho příspěvku.
    "Například na polochcíplé a miniaturní "stejky" v Solidní nejistotě narazil skoro každý a co udělal ten slavný imidžový Slevomat? Nic!" - Steaky které nabízíme, jsou dle gramáže 200g a surovin takové jak jsme uvedli na slevomatu či v jídelním lístku naší restourace, pokud jste měl s jídlem nějaký problém měl jste říci obsluze (provoznímu) on by jistě vzniklý problém vyřešil (nebo napsat email)! Opradu nemáme problém jídlo vyměnit pokud je chyba na naší straně! A tohle opakujeme vše zákazníkum!!
    Na obranu Slevomatu - ti nám záporné i kladné reakce zákazníků posílaji a my je pak řešíme! Dokonce i oni si pár voucherů zakoupili...a byli spokojení.
    Ale jak jistě uznáte sám, zavěčit všem lidem lidí, kteří si voucher koupili je nemožné.

    S pozdravem
    Radka Nováčková
    Solidní nejistota
    info@solidnine­jistota.cz

  • 2. 2. 2011 10:56

    Hejkal (neregistrovaný)

    Jsem přesvědčený, že Seznam dělá správný krok. Že spouští slevy pozdě? Alespoň ještě víc vynikne, neztratí se v záplavě ostatních serverů, které zaznamenaly boom před pár měsíci. Slevomat neohrozí a ostatní začne pomalu vytlačovat z trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).