ono to není tak jednoduché, musí jednak upravit vzhled přihlašovacího formuláře na všech platformách a na mobilech, musí upravit nápovědu a podmínky služby, musí se upravit manuály pro helpdesk a případně je zaškolit, musí upravit všechny automatizované testy na přihlášení, musí změnit analytiku (obdoba google analytics) a nastavit si nové cíle, k tomu nějaké překlady a ochrany proti robotům, tohle vše musí provést na všech spřátelených portálech, kde je možné se přihlašovat přes heslo atd. Celý tenhle proces musí zvalidovat jednak bezpečnostní tým a jednak spousty dalších testerů a lidí.
Na malém webu to je na pár minut, u velkého, kde již je určitá kontrola kvality to je poměrně dlouhý proces. Aneb jak bys nadával, kdyby jim to nefungovalo na 100 % a nemohl jsi se přihlásit na email, do sklik či kamkoliv jinám?
Chápu tvoji naivní představu, ale realita vývoje bývá někde jinde a není to tolik o programování.
Spíš by měli zapracovat na dvouf. autentifikaci.
Ale vyrazit z nich odpověď je nad lidské síly. viz moje dnešní konverzace s helpdeskem :-(
Redaktoři Lupy, mohli byste se prosím na toto téma pobavit se Seznamem? Normální uživatel se nic nedozví.
<joke>
Nebo přihlašování přes google account se zapnutou dvouf. auth.
</joke>
Děkuji
12:15helpdesk: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
12:17já: Dobrý den, rád bych věděl kdy zavedete možnost alespoň nějaké dvouf. autentifikace. Ideálně pomocí SMS, méně ideálně pomocí G. Authenticatoru. Alepsoň jako "optional" když už ne "required" Děkuji
12:17já: V dnešní době je jméno a heslo nedostatečné zabezpečení - viz prolomení účtu B. Sobotky u vás
12:18helpdesk: Aktuálně tyto informace nemám, že by se dvoufázová autentifikace plánovala. Do budoucna to však vyloučit nelze.
12:19já: Prosím o předání dál developmentu jako uživatelský požadavek.
12:20helpdesk: Mohu Váš návrh předat jako námět na vylepšení služby. Nejsem však schopen Vám zajistit zpětnou vazbu.
12:20helpdesk: Mohu pro Vás ještě něco udělat?
12:21já: To je všechno, děkuji
12:22helpdesk: Rádo se stalo. Popřeji Vám pěkný den. Nashledanou.
Tak já zaplaťpámbu nejsem ani uživatel, ani zákazník, protože by mě ze Seznamu musel trefit šlak. ;)
Ale uživatel samozřejmě *je* zákazník, protože za používání služby platí (ty peníze, za které si firmy kupují reklamu na Seznamu, jsou v konečném důsledku jeho). Bez uživatelových peněz by se šel pást jak zadavatel reklamy, tak Seznam. Seznam i zadavatel reklamy tedy existenčně závisí na penězích (čili na spokojenosti) uživatele. A jak se říká člověku, kterého musíte učinit spokojeným, aby vám dal vydělat? Takovému člověku se říká zákazník. :P