myslím, že jsou určité možnosti, jak to využít. Kdyby např. Seznam zařadil do své nabídky placené služby, tedy např. za 500 ročně byste měli e-mail s POP3, seznam bez reklam a další výhody, tak by pak mohl nabízet lidem, kteří se připojují přes jeho nakontraktovaný dial-up využití této služby zdarma. A protože má seznam dost velkou základnu uživatelů, tak by mu to neslo penízky (což je ten tajný důvod proč to vlastně dělají)
jinak podobná konvergence mi nevadí ani nic nepřináší (tak jak jsou teď nastavené) a spíše v tom vidím přínos, neboť pomůže zvýšit zisk jak portálu tak ISP a teoreticky je tedy možné, že se s větším množstvím peněz oba zlepší.
Pan Kapler to myslel tak, ze pokud se pripojite pres Seznam, budete moci pouzivat jeho POP/IMAP a SMTP zdarma. Pokud se pripojite pres nekoho jineho, budete muset platit nebo se smirit s webmailem.