No, ono je potreba rozlisovat z ceho vydelava. Treba takova Skoda Auto mozna tech 20 tisic na navstevnika webu udela, ale asi chapeme, ze to je trochu o necem jinem...
Stejne tak co se pamatuji, tak treba Patria chce za jeden "modul" 20 tisic, ale to opravdu nejde srovnavat s webem, kde ten zisk dela z drtive vetsiny reklama. A reklama ne tehle webech zas o tolik drazsi neni.
Aha, tak tady funguje to perpetum mobile. Pokud nekdo takto pere penize, tak urcite to dokaze.
Jinak mi jmenujte prosim jeden jediny projekt, ktery ma navstevnost 50 lidi tydne a vydelava velke penize v radech statisicu.
Tady ty jablicka nejak nepasuji
Návštěvnost má jedinou výhodu - dobře se měří. Nic jiného si z ní ale nevezmete.
Dá se sice vysledovat určitá úměrnost mezi návštěvností a zisky, nelze ji ale paušalizovat. Dobře zacílený projekt s malou absolutní návštěvností může klidně vydělat víc než mamut, který ani přesně neví, kdo jsou jeho návštěvníci. A to je třeba případ Idnes a Centra, kteří skupují projekty možná právě jen kvůli návštěvnosti.
Vzhledem k tomu, jak se Seznam staví k počítání návštěvnosti svých projektů, jsem přesvědčen, že Stream bude stále stát úplně samostatně. Stejně jako Novinky, Mapy a další služby. V tomto je Seznam výjimečný, opět na rozdíl od idnes, Centra, Atlasu.
Toz ted su blby, nebo to nechapu. Rikate, ze navstevnost neni meritko uspechu? A proc se pane Ivo tak tlucete v prsa s tim jakou mate navstevnost?
Navstevnost je prece zakladni parametr urcujici a ovlivnujici ZISK internetoveho portalu, jehoz zisky jsou generovany inzerci, zapisem do katalogu nebo PPCeckem.
Nebo mi chcete namluvit, ze kdyz na nejaky server prijde tydne 50 lidi, tak dokaze vydelat velke penize? Tady to do sebe selskym rozumem nezapada ze?
Nebo jste uz na Seznamu vymysleli perpetum mobile?
Jeste k te nakpuy nahanene navstevnosti, bude Stream pocitan do cisel Seznamu? Pokud ano, tak pane IVO kazete vodu a pijete vino.
Mozna byste mel mily IVO se svym aeroplanem pristat na zem nez vas nekdo sestreli.
K prodeji Centrumu, Atlasu, Idnesu, Seznamu - kazdy je naprodej a je to jen otazka ceny. Nebo ne IVO?
Pokud to myslíte dlouhodobě, tak bych souhlasil.
Ale krátkodobě a střednědobě existují i jiné strategie (např. maximalizace obratu při mírném zisku nebo kupování si podílu na trhu), které dávají velmi dobrý smysl. Mimojiné i proto, že jsou predikcí budoucího zisku.
Chápu, proč je kritizujete (máte na to ze svého postavení právo), ale předpokládám, že vy také chápete, že Centrum ani iDnes neumí posilovat jinak. Z jejich postavení dává jejich strategie dobrý smysl.
A předpokládám, že Stream nyní není ziskový, tedy - kdybych vás vzal za slovo - je neúspěšný. Přesto do něj Seznam vstoupil. Opět nejspíš v očekávání budoucího zisku a budoucího podílu na trhu.
"V dobe Internetove bubliny se uzposnost spolecnosti merila velice podivnymi meritky. POctem zamestnancu, poctem PR clanku v novinach, nebo navstevnosti. Mam pocit, ze zijeme v dobe Internetove bubliny, ve ktere vsichni posuzuji uspech pouze podle NAVSTEVNOSTI. Nedavne akvizice serveru jenom kvulu navstevnosti do dokazuji.
Existuje pouze jedno a jedinne meritko uspechu pro firmu a tim je ZISK spolecnosti"
"Ivo Lukačovič ve své prezentaci zdůraznil, že jediným měřítkem úspěchu je podle něj zisk společnosti. V této souvislosti se neopomněl otřít o nákupy portály Centrum a iDnes"
Jak?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).