Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Seznam vykročil k dospělosti od Ján Kozel - Seznam nemohl ignorovat trendy ve světě vyhledávání (fulltext),...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 3. 2005 15:12

    Ján Kozel (neregistrovaný)
    Seznam nemohl ignorovat trendy ve světě vyhledávání (fulltext), na druhou stranu změny aplikovat na vyprodaný katalog nemohlo být jednoduché. Veřtě, že Seznam dlouho řešil dilemu jak nastavit hranice, poměr mezi fulltextem a katalogem, aby koza (klienti) zůstala celá a vlci... =o) Momentálně jsme kočko-pes =o) Věríme, že uživatelé si zvyknou (na to, aby si zvykli jim pomůžeme kampaní =o) Uživatelé, kteří hledají firmy chtějí regionalizaci a ta tam zůstala. Jen ji zase musejí najít - a to bude chviličku trvat. Osobně se mi změny Seznamu moc líbí. I když Seznam prodávám, spoustu informací jsem vyhledával na Google. Teď už nemusím!
  • 24. 3. 2005 18:55

    Karel (neregistrovaný)
    Vlci si možná zvyknou. Ale kozy, jak jste nazval, možná nechtěně ale trefně, ty které "dojíte", si asi těžko zvyknou.
    Těžko si zvyknou na to, že jejich odkazy jsou proti ostatním maličké a přehlédnutélné. A nechají se podojit jinde.
    Mimochodem, Google používám pořád dál, nedostanu ve výsledku kraviny.
  • 25. 3. 2005 11:25

    Ján Kozel (neregistrovaný)
    Karle, zapomeňte na první dojmy. Podle toho se reklama neprodává. Relevantní jsou statistiky. Seznam je jednička. Nikoho nedojíme. Naopak. Naše produkty klientům vydělávají prachy a to je realita. Reklama u nás je ve srovnání s jinými médii velmi levná. Roční celorepubliková kampaň za 18 tisíc se často klientovi vrátí již v průběhu prvního měsíce. Netvrdím, že je to tak vždy, ale i to se stává. Každopádně 95 % kamapaní na Seznamu se obnoví. Často se kampaně navyšují. Děkuji Vám za zájem o náš portál a jeho produkty.
    S pozdravem,
    Ján Kozel