Věřím, že kauza skupování odkazů na jistá kasina je pěkný téma pro pár lidí na internetu a vzhledem k tomu jak masově rozjeli kampaň tak se toho spousty lidí chytlo.
Pokud jde ale o "likvidaci konkurence" jak to autor nazval (já osobně bych si tak tvrdé tvrzení nedovolil) tak to na českém internetu již nějaký ten pátek funguje a nikomu to nikdy nevadilo. Provozují to prředevším serveru zabývající se turistickým ruchem a incomingem.
Pro zajímavost. Cestovní agentura Athos, jejíž spolumajitel je Marek Antoš (iinfo) buduje zpětné odkazy jak se dá (jako každá jiná velká incomingová firma u nás) a k tomu úspěšně využívají nejen svých webů které jsou méně navštěvované, ale mají pěkný PR od více navštěvovaných webů iinfa. Příklad www.woko.cz v patičkce text "Prague Hotels, Apartments and Map" každé slovo odkazuje na jeden z Ahos webů. To same na vajicko.cz.
A daří se jim budovat velice dobře, protože jsou jedna z mála Incomingových agentur s PR 6 u nás. A to už dá nějakou práci dostat se na šestku ;-)
Takže se dá říct že iinfo-Athos dělá to samé jako zmiňované kasino, jen ne za podpory velkých finančních prostředků a jejich obor není tak diskutovaný.
Takže můj osobní názor je, že to je jen trochu zbytečně velká bublina. Ve světe a i u nás se budování zpětných odkazů praktikuje ve vysoce konkurenčních oborech už nějaký ten pátek a já na tom nevidím nic špatného. Jde jen o formu jakou se to dělá. Někdo má dost peněz a je schopen to zaplatit, někdo musí pomaličku přidávat jeden odkaz za druhým.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).