maikl117 koukám že ty svoje bláboly blabolis všude mozne!
Ona by ta linka možná byla zadarmo ale nesměli by tam volat lidi s kravinama typu mám unictecky, proč mě to nejde a td. Zákazníci m7 nemají žádnou kázeň a cpou karty do jakého kolik železa (unictecek) a pak jim to bllbne a za vše může skylink, i když je chyba na gauči! Pak nemá být infolinka ucpana. Ti co používají kartu ve správném železe tak ani neví že infolinka existuje!
Podle mého názoru, jestli jim my, ZÁKAZNÍCI, tak ležíme na srdci, nebylo by od věci zprovoznit tu zákaznickou linku pod zeleným číslem, když už mají tak plná ústa toho, že servisní poplatek je HLAVNĚ na zkvalitnění a zaplácnutí zákaznických služeb. A ne, abych na zpoplatněné lince čekal minimálně půl hodiny ještě i o víkendu. Navíc věřím tomu, jak už tady psalo mnoho diskutujících, že se bude nadále zvyšovat.