To je pochopitelně pravda, ale nadruhou stranu, nikde nebylo psáno, že se jedná o časově omezenou akci ;-) https://www.youtube.com/watch?v=R-bi6pmtlNs
Běžně reklama, vysílaná v TV, časové omezení neuvádí (samozřejmě může, záleží na zadavateli). Teď jsem zrovna viděl na Nově reklamu na Sazku, kde bylo uvedeno "hrajeme o 1,348 miliardy". Má to snad znamenat, že za 5 nebo 10 let přijdu do Sazky a budu se ptát, proč už se o tuto částku nehraje? Nebo snad prskat, že to slibovali navěky? Asi sotva, prostě soudný člověk pochopí, že se reklama vztahuje ke konkrétnímu období, kdy byla prezentována a ne navždy.
Když vynecháme, že CS Link kartu už nikdo používat nemůže (a je tedy bezpředmětné to vůbec řešit), tak onen slogan reklamy se vztahuje na dobu uvedení. V podstatě totéž, jako když v TV běží např. reklama řetězce Billa na jogurt za 6,90Kč. Taky se to vztahuje na dobu uvedení reklamy a ne, že přijdu do obchodu za 5 let a budu se dožadovat stejné ceny u tohoto výrobku. A jestli toto není někdo schopen rozlišit a hlavně pochopit, pak má skutečně smůlu a může si dál drmolit ty svoje ptákoviny o tom, jak ho Skylink údajně podvedl :D
Ano, prodejci nejsou Skylink a CSlink neni Skylink a Skylink nepatril vzdy M7 a "pak uz ne" neznamena "pak uz nikdy ne"... :-)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=spc5BT5jgOg
Zádrhel je v tom, že pokud se něco takto radikálně mění, jistě to jde udělat nějak legálně a čistě. Takto jak to SkyLink udělal, porušil tím kdeco. Hlavně měla už dávno předem skončit ta lživá reklama že je příjem zadarmo po 1x zaplacení karty.
Slůvkaření NAVĚKY či NAPOŘÁD, NA STÁLO a mnoho dalších českých slov, nic nemění ... význam je pořád stejný. Ty v tom vidíš nějaký jiný významový rozdíl? Já teda né! Kartě taktéž nekončila životnost (jaks tady kdysi vyprávěl další lživou pohádku) , čili to mělo jet dál ...
Co dával zadarmo navždy který prodejce je jeho věc. A také jeho odpovědnost pochopitelně.
Jinak otázce nerozumím, prodejci mají od Skylinku provizi za prodej dekódovacích karet, ale dneska se pohybujeme na úrovni pár desetikorun, takže i proto se na to už spousta firem vykašlala a žije jenom z prodeje přijímačů a montáží.
Zádrhel je akorát v tom, že Skylink nikdy nesliboval něco zadarmo navěky. A že to takto (možná) prezentoval nějaký prodejce, anebo to někdo z lidí obdobně pochopil, to skutečně není problém Skylinku.
Pokud jde o zpoplatnění něčeho, co dřív zpoplatněno nebylo, pak se stačí podívat na stát a dálnice nebo na poplatky za svoz odpadu atd. Není to tedy žádné specifikum Skylinku, ale běžná věc.
Zcela chápu kolegu nahoře.
Myslím, že nikdo nerozporuje, že "nic není zadarmo", nicméně, pokud něco prodávám za určitých podmínek a následně až to prodám, tak tyto podmínky dodatečně změním, tak je to zcela evidentní porušení všech obchodní pravidel a proto by za to měl Skylink pykat.
Bohužel jsme v zemanstátě, kde jediné co platí je, že sliby neplatí ;-).