Proč? Stačilo by sehnat stávající uživatele různých služeb. Třeba mě osobně SkypeOut vyhovuje, ale někdy je kvalita hovoru neúnosná - výpadky, ozvěna, zpoždění > 2s, takže to musím položit. Naštěstí se to neděje moc často. Jinak nějaké slyšitelné zpoždění tam je téměř vždy. Pokud narazíte na druhém konci drátu na nějakou hysterickou babu, která vám zkouší skákat do řeči, nejde vůbec nic domluvit.
Chtelo by to take srovnani kvality zvuku/hlasu jednotlivych VoIP reseni. A hlavne srovnani kvality volani na pevne/mobilni linky do CR (porad to neni idealni). Jeden z hlavnich dovodu rozsireni Skype byla prave kvalita volani PC<->PC. Pak teprve prislo SkypeOut, SkypeIn a hlasova schranka.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).