U mne se firma která používá ty různé slevomaty degraduje a osobně na tuto hru nikdy nepřistoupím. A to ani jako zákazník, ani jako podnikatel.
Pokud bych se měl jako podnikatel ještě dělit s nějakým prostředníkem, raději skončím.
A pokud bych si jako zákazník neuměl vyhledat službu či zboží bez těchto zprostředkovatelských pijavic, musel bych se stydět sám před sebou.
Plně souhlasím, já taky večer zásadně v posteli čtu jenom Kanta a Nietzscheho, poslouchám pouze barokní klasickou hudbu a vynáším odpadky v kvádru. Kdo to nedělá jako já, musí se určitě stydět sám před sebou. A jsem samozřejmě svobodný a nezadaný, pokud bych se měl jako člověk dělit o své prostředky na obživu s někým dalším, tak raději skončím.
1. rozjeta a dobre fungujici firma s dostatkem klientu nepotrebuje nejaky slevomat, ba prave naopak, primerene zvednout ceny je velice vyhodne ne nejaka pofiderni sleva
2. zakaznik nakupujici na slevomatech NENI loajalni, tudiz vas akorat spolu se slevomatem jeste vic vysaje a budete jeste ve vetsim srabu
provoz slevomatu je jiste vyborny kseft a ja jim to jen preju, ale "promovat" firmu pres slevomat je podle me absolutni stupidita a vsadim boty ze 95% nepomohla. no a jako zakaznik jsem nerad omezovan kdyz nejakou sluzbu chci vyuzit a vsadim zase svoje boty, ze kdyz si s kuponem pujdete rezervovat navstevu/misto a ja pujdu bez nej tak budete ten posledni v rade kolego, ale co vzdyt na slevomatu psali ze je to 80% sleva ne :)))
Já jsem mnohem povrchnější než vy a umím si i v tomto duchu i užívat. Jen jsem dost odolný na reklamní udičky ze všech stran.
Vždy je něco za něco, má dáti/dal. Již dávno před slevomaty tento systém fungoval, třeba v jiné formě. Když si ale vzpomenu, na co mi dealer vnucoval slevové šeky, dnes tam to již není.
Nechci samozřejmě paušalizovat, jsou startující firmy které si mohou takto získat první zákazníky a pokud budou opravdu dobří a příčinliví, je i šance že si nadále nějaké udrží. Rozhodně za nejlepší reklamu považuji spokojené zákazníky. Jde to sice pomalu, je to ale nejjistější.
Pane Desmos, otazkou je, v jakem odvetvi podnikate. Pokud jde o sluzby, konkretni nabidku, propagaci, neni rychlejsi zpusob jak toho dosahnout, nez pres slevove prodejce. Jejich zasah je dnes velmi cileny a prakticky okamzity. Jedina konkurence muze byt reklama v TV. Jinak proti gustu... :)
Jsou dva druhy lidí:
Jedni berou slevové kupony jako poukázku na žrádlo, takže jich nakoupit co nejvíc a chodit tam celej rok na slevy. I když by normálně do tý restaurace nikdy nevkročili.
Druhý to berou jako jakousi "demoverzi" restaurace, kde zkusíš a buď budeš spokojenej, nebo ne.
Ti druhý to umí používat a vydělají z nich všechny tři firmy (člověk našel dobrou restauraci, slevomat prachy a restaurace vracícího se návštěvníka). Z těch prvních ve výsledku vydělá jen slevomat (restaurace z toho nic nemá a člověk utrácí za něco, co by normálně vůbec nechtěl).
Máme kosmetické studio. Jsme schopni nabídnout službu ve stejné kvalitě za poloviční cenu a ještě z toho zaplatit provizi slevovému serveru za předpokladu, že bude zákazníků hodně - něco jako množstevní sleva. Když se objedná někdo "z ulice" tak je to tak 50:50 jestli vůbec přijde. Pracovnice ve studiu sedí a čeká, jestli dotyčný dorazí. Zákazník, který přijde, tak musí vpodstatě zaplatit i za toho, který nepřišel - myšleno v ceně služby. Když nepřijde zákazník ze slevové akce, poukaz mu propadne a my máme peníze tak jako tak. Ale zdaleka né všechny podniky jsou tak seriózní, jako my :-) Už jsem byla na různých místech s kuponem ze slevové akce, kam bych už po té zkušenosti nevkročila ať by byla cena jakákoliv. Je to taková sázka do loterie. Slevové servery tlačí cenu služby strašně dolů a člověk pak i s nízkoucenou obecně nemá téměř šanci. Jinak o majitelích slevovch serverů si myslím jen to nejhorší. Jde jim jen o prachy. V akcích uvádějí jen takové informace, co se jim hodí, když je na to člověk upozorní, tak dělají, že je to chyba, ale že už informace v běžící akci nemůžou změnit. Mažou příspěvky v diskuzi, co se jim nehodí a zablokují vám přístup z IP adresy, takže už nikdy nemůžete do diskuze nic napsat. Zadržují platby od zákazníků i měsíce a když přijde splatnost, tak se nic neděje a zaplatí možná za někkolik dalších týdnů, když je hodně otravujete. Odpovídají na maily, na které chtějí a zvedají telefon jen tomu, komu chtějí. Jsem jimi zhnusená. Ale jsou i poctivé slevové servery, které toto nedělají..