Ale jo, napsal to dobře a námitku beru :-( Já můj příklad napsal čistě orientačně a nad výpočtem jsem vůbec neuvažoval (ony se taky ty konkrétní relace velmi liší a podstatný je jen ten bod "zdražit aby byla větší sleva"). Když to ale pro pořádek spočítáte, tak opravdu "zdražit o 25% a zlevnit pak o 20%" dá proti původní ceně procent 10....
Tzv. megazľavy sú často len hry s číslami. Všimol som si u jednej zasielkovej služby s textilom, že určitý výrobok ponúkajú za cca 25 EUR. Keď som si ten istý výrobok pozrel neskoršie, tak som videl, že ho ponúkajú za 50 EUR so zľavou 50%, teda za tú istú cenu, ale asi im moc nejde na odbyt a takýmto trikom chcú zvýšiť jeho predaj bez nejakej straty.
Ide o produkt pre ženy, a vzhľadom k tomu, že podľa článku tvorí podiel žien na zľavových serveroch až 77%, tak sa takýmto trikom ani nedivím. Zažívam to vlastnej koži je moja drahá radšej kúpi predraženú vec s tabuľkou "Zľava xx%"ako niečo s bežnou cenou a ešte sa raduje ako ušetrila...