Taky jsme už úspěšně reklamovali použitý voucher na holandské tulipány s dopravou po Praze zdarma. Hrúza obchodník, komunikace nulová a slevomat.cz nám bez vytáček vrátil zaplacený obnos k naší plné spokojenosti. Další zakoupené slevy bez problémú. Jsme se slevomat.cz navýsost spokojen.
Již jsme úspěšně reklamovali použitý voucher na holandské tulipány s dopravou po Praze zdarma. Hrúza obchodník, komunikace nulová a slevomat.cz nám bez vytáček vrátil zaplacený obnos k naší plné spokojenosti. Další zakoupené slevy bez problémú. Jsem se slevomat.cz navýsost spokojen.
S "reklamaci" jsem mel take zajimavou zkusenost:) Objednavka SPA v Praze, zavolani cca tyden pred vyprsenim, objednavka probihala v pohode, vsechny volne terminy. Do chvile nez jsem zminil, ze je to na voucher, v tu ranu bylo plno az do konce doby platnosti. Samozrejme ten podnik pro mne skoncil, ale usmevna byla spise reakce druheho ze spolecniku slevoveho serveru, ktery mi odpovedel, ze sice jim to je lito, ze s tim ale nic nezmuzou a neda se nic delat. To mne opravdu dostalo, ono se totiz nejen da, ale v nekterych pripadech i musi (o tom nekdy jindy). Nutno dodat a zaroven i pochvalit, ze kazdy se uci a najednou tu mame "zaruku spokojenosti". Vsechna cest, jen jsem zvedav, jak s ni ceska povaha (mysleno zakaznik) nalozi.....
On ještě je nějaký eshop, kde se to tak nedělá?
Například slavný VÝPR - ODEJ na alza.cz nabízel obrovské slevy 40 - 50 procent. Zajímavé ovšem je, že výsledné ceny byly pořád stejné jako v době před VÝPR - ODEJEM i po něm. A v mnohým případech vyšší, než nabízela v té době konkurence.
Žádné upozornění mi nepřišlo, takže mě na místě čekalo překvapení. A o záruce spokojenosti jsem nevěděl. Jestli vracíte peníze i na použité kupony, tak máte bod. Slíbit jde všechno, ale už někdo něco úspěšně reklamoval? Neslyšel jsem o žádném takovém případu.
Mě už je to jedno, žádné zajíce v pytli už kupovat nebudu.
Na stránkách výrobce se prodává za 1990. Většina e-shopů, které ho nabízejí levněji, se původní cenou kolem dvou tisíc také ohání. Čili Slevomat nedělá nic horšího než oni (a pokud ho nabízí přímo od výrobce, pak nadsadil o 9 Kč) a cenově je pořád na dolním konci. Nějak v těch "stovkách příkladů" nemáte šťastnou ruku.
Ale za tuhle cenu se to prodává - na stránce www.kosmodisk.cz je ten zázrak ke koupi za 1990 Kč a nepochybuji o tom, že díky masírce TV reklamou se jich dost prodá. Přiměřenost té ceny a samotnou smysluplnost koupě Kosmodisku s dovolením ponechám stranou. Jen říkám, že jestli Slevomat nabízí Kosmodisk od výrobce, tak s tou cenou před slevou prostě nekecá.
ale jo měl, nabízím vám rolku 3 vrstvého toaletního papír né za deset tisíc korun, dokonce ani né za 8 tisíc korun, ale za 7 a půl tisíce korun ! A k tomu záchodvou štětku ZDARMA ! SLEVA ŠTETKY 100 procent !!!!!!!!
Pan Hlavenka udělal jednu podstatnou chybu. Při psaní článku předpokládal, že čtenáři lupy jsou jen alespoň jakštakš inteligentní lidé.
Již jsem vám to napsal a pokud vám ani to nestačí, tak vám nabízím téměř jakékoliv dnes dostupné zboží za řekněme 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 Kč - a myslím to vážně pokud danou částku složíte na můj účet. Tak a od teď podle vaší logiky všichni prodejci mohou nabízet téměř cokoliv ve slevě 99,99..%. Chápete už? Nechápete? Nevadí, ani jsem nečekal, že byste mohl.
Jestli máte pocit, že se vám zvýší IQ, když budete pořád kolem sebe mávat silnými slovy a označovat ostatní za pitomce, mám pro vás špatnou zprávu. Nepomáhá to.
Podstatný rozdíl je v tom, že výrobce Kosmodisk za ty dva tisíce prodává a vzhledem k tomu, jak dlouho je s ním na trhu, evidentně úspěšně. Nebo si fakt myslíte, že ty milióny za TV reklamu protáčí kvůli tomu, aby zavedl jakousi fiktivní cenu, kterou mu nikdo nezaplatí a slouží jen k tomu, aby se ostatní weby měly s čím poměřovat?
Dobrý den;
proč jsem si vybral Slevomat: jednoduše a jasně, jste lídr trhu, dá se říci "zakladatel" branže. Jaký smysl by mělo si vybrat nějaký obskurní slevovod.cz a ukazovat to na něm? Vy jste přece signifikatní subjekt pro český trh, co uděláte, ostatní kopírují.
Ohledně výběru nabídky - můžete věřit nebo ne, ale dělám to tak i jinde: naprosto namátkou jsem klikl na město a zde na první nabídku, která se dostala pod myš. Nesnažil jsem se procházet pět set nabídek a z nich vybrat tu, která se jeví jako nejobskurnější.
Dneska jsem se zase koukl na Slevomat a můj personalizovaný mě nabízí proslulý Kosmodisk, "původní cena" 1999 Kč, po slevě 499. Stačí samozřejmě se kouknout na porovnávač cen a tento přístroj se tam prodává od 590 nahoru. Je to podvodné? Asi není, ale nedivte se, že pak jsou slevovky už trochu pro smích.
Myslím, že by zvláště z vaší strany bylo přínosné, kdybyste problematiku těchto "polopodvodných" nabídek rozebral - zda i podle vás křiví trh nebo ne, zda takto může trh slevových serverů pokračovat i dále a co proti tomu děláte vy, jako lídr trhu (uznávám, že u vás jsou nabídky o kousek serióznější než jinde, zřejmě se snažíte kontrolovat, aby nešlo o vysloveně klamavé nabídky, ale stejně...).
Jak bylo myslím z článku zřejmé, nešlo o vyzdvižení jednoho konkrétního případu (a vůbec ne už o očernění nějakého jednoho subjektu), ale o popis toho, jak funguje tento trh u nás, jak funguje u Grouponu a jak se může vyvíjet. Váš názor na tuto problematiku by byl myslím i pro ostatní čtenáře velice cenný.
zdraví
Hlavenka
srovnáváte jiné časové linie - kdysi i PC s procesorem pentium II stálo 50.000, předpřispěvovateli bylo uvedeno, že dnes již je ten krám běžně k dostání za mnohem nižší cenu, tedy prezentovat jakousi slevu, protože na nějakém webu je cena vyšší je čistě virtuální sleva a lze takto slevnit cokoliv a o defakto jakoukouliv částku, to kolik je jich prodaných je irelevantní, moje nabídka je stejně platná jako ta jejich, že nejsem tak úspěšný je dané tím, že jsem nepředražil o stovky procent, ale x krát více, kdybych prodával předražené PC také se občas najde blb, který ho objedná, ale prezentovat následně PC za běžné katalogové ceny jako slevněné na 30 % je prostě vyjebávka stejná jako ta s kosmodiskem.. nevím co na tom pořád nechápete.
Tím spíše, že tato nabídka rozhodně podvodná není - viz vyjádření, které jsem na Lupu zaslal a můžete najít na http://bit.ly/lrH9Kn. Opravdu podivné. Jistě můžeme slovíčkařit, ale proč, když "jasných podvodů" jsou dle Vás údajně stovky.
To je pravda a o tomto faktu jsme zákazníky informovali a nabídli vrácení peněz. Někdy nelze předvídat události o mnoha stovek partnerů do detailu na měsíce dopředu. Vždy se lze ale zachvat korektně, což jsme udělali.
Autor i Vy jste zapoměl zmínit http://www.slevomat.cz/cs/jak-to-funguje#zaruka-spokojenosti, takže bychom riskovali opravdu hodně, kdybychom chtěli lidi podvádět ;-)
Krásný den!
"Takovýchto případů bychom nejen já, ale i kdokoli ze čtenářů Lupy mohli denně prezentovat stovky" - tak proč je neprezentujete a vybral jste si zrovna tuto JEDNU nabídku na Slevomatu, kde pokud by se něco takového stalo, byla by to vyjímka, když sám jistě víte, že jsou servery, kde je to pravidlem? Vypadá to pak velmi tendenčně a neprofesionálně, protože to špatné ve slevovém trhu personifikujete pomocí jednoho z mála portálů, který si na poctivosti, zákaznících a transparentnosti zakladá.
Dobrý den,
velká část diskuse se týká "případu Lanovka". Pokud jsem porovnal nabídku a slevu na Slevomatu v tomto konkrétním případě nepřesně, pak se za to omlouvám Slevomatu i provozovatelům lanového centra. Nicméně, jak to i zde už uvedli mnozí diskutující, je to dosti nejasné, tedy exaktní porovnání mezi nabídkou na Slevomatu a standardním ceníkem asi možné není. Je mě jasné, že kdo "Lanovku" často navštěvuje, tak to posoudí ze zkušenosti - to já nemohu a běžný návštěvník slevového serveru taky ne. (Například by mě ani nenapadlo, že součástí provozu lanového centra není automaticky dohled personálu, tedy že je to věc, kterou si musí člověk přikoupit atd.).
Nicméně - v článku rozhodně nešlo o tento jediný případ (či jakýkoli jiný); byla to jen ilustrace typického a převažujícího přístupu na českých slevových serverech (možná zvolená trochu nešťastně), tedy toho, že jde o vytváření umělých, normálně neexistujících vysokých cen a předražených nabídek, na které je pak aplikována a propagována vysoká sleva. Takovýchto případů bychom nejen já, ale i kdokoli ze čtenářů Lupy mohli denně prezentovat stovky.
No tak se spletl a vybral špatný příklad. Poradím lepší:
Restaurace neexistuje (prý se rekonstruuje), místo toho jste převeleni do partnerského podniku Khajuraho a dostanete menu s úplně jinými cenami (vyššími), než které jsou prezentované zde: http://www.karibazar.eu/menu/new_menu_cz.pdf
A tak to je úplně od začátku nabídky. Na webu o tom dosud není ani slovo. Provozovatel to musel vědět. Co je to jiného než podvod?
p.s. byl jsem tam před měsícem, něco se mohlo mezitím změnit, ale pochybuju