Nevím zda Lupa či Skrz je komedie a či je to podplacené, ale HyperSlevy.cz nikde nejsou zmíněné. Například server vykupto a jejich lidé ve firmě oznamují, že činnost omezují a na agregátorech skoro nikde nejsou. Dokonce plno kategorií zmizelo a plno velkých firem odešlo na Slevomat a HyperSlevy. Asi je jasné, že Slevomat, který vlastní skrz, tak se HyperSlev bojí, protože se jedná o jediného hráče, který je může ohrozit. A Vykupto v tomto roce nemá 400 milionů, ale tak polovinu lidí. Kamarád z Brna říkal, že tam zůstalo jen 7 lidí a nové slevové akce nevolají, ale pouze opakují ty současné.
Aby byly hyperslevy někde zmíněné, tak by právě musel Beneš někoho podmáznout.
Řekni nám, odborníku, proč se slevomat bojí hyperslev? V čem je ta zbraň? Ve službách pro uživatele, brandu nebo super dealech?
Bohužel - stejně jako třeba slever, nakupvakci neni vidět na hyperslevách žádnej vývoj směrem k uživatelům (ano, mluvim např o vzhledu). Peckových dealů mají pomálu, marketingovou práci s uživatelema taky moc nezvládají (chybí vývoj).
Třeba pepa, bohužel (soukr. názor), dělá mílový kroky ve vývoji, soustředí se na důležitý aspekty a je dvojka, což pokud se něco nestane, tak udrží dlouhodobě.
Když už chceš bránit svojí firmu, buď se teda podepiš anebo se neprozrazuj trapně tim, že píšeš název "HyperSlevy.cz s velkými písmeny tak, jak to píší jen insideři..