Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Slouží sociální sítě zákazníkům skutečně jen ke stížnostem na firmy? od Anonymous - To je zajimavy poznatek. Je videt, ze mimo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2014 14:12

    Anonymous (neregistrovaný)

    To je zajimavy poznatek. Je videt, ze mimo Cesko jsou zjevne jine zvyklosti. V Cesku na prodejne nebo zakaznicke lince jsou lide, kteri maximalne rozeznaji svetlo od tmy a to jen obcas (a mozna jsou tito lide odmenovani podle toho, kolik lidi staci rozcilit) - u slozitejsich dotazu je treba volit jiny kanal.

  • 24. 11. 2014 17:00

    Petr (neregistrovaný)

    To se hodně mýlíte, mimo Česko určitě nejsou jiné zvyklosti - ze zkušeností, mnoho velkých nadnárodních firem provozuje podporu, kde lidé vůbec nerozumí psanému textu nebo dokonce nerozumí anglicky.

    Zeptáte se, že Vám není jasný bod 3 nějakých podmínek a oni vám okopírují celé podmínky, a když se snažíte vysvětlit, že link na podmínky máte, jen potřebujete upřesnit bod 3, pošlou vám okopírované podmínky. A když to nevydržíte a zavoláte, zjistíte, že ty lidi vůbec nerozumí angličtině.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).