Nová média nás bombardují v přímém přenosu. Rychle zveřejnit, zacílit na správné publikum a lajky se jen sypou. Ale je to skutečně to, za čím bychom se měli honit? A jak se v takovém prostoru daří žurnalistice? Nejen o tom se bude mluvit na letošním ročníku konference Czech Internet Forum.
V dopoledním bloku se účastníci konference můžou těšit na rozhovor s generální ředitelkou jednoho z největších mediálních domů u nás. Robert Čásenský z magazínu Reportér vyzpovídá generální ředitelku a předsedkyni představenstva Czech News Center Libuši Šmuclerovou. Mluvit budou o tom, jak se dá rozvíjet velké vydavatelství uprostřed aktuálních proměn trhu a v podmínkách globální konkurence.
Připravena je i další velká mediální debata. Té se zúčastní šéfredaktoři velkých mediálních projektů vzniklých v poslední době. Seznam Zprávy a Info.cz vznikly na zelené louce, zatímco Deník.cz a iROZHLAS.cz prošly po všech stránkách dramatickou proměnou. Jaké jsou jejich plány, ambice a jaké si dávají šance se bude Radka Kedroně z iROZHLAS.cz, Michala Půra z Info.cz, Tomáše Skřivánka z Deník.cz a Jakuba Ungera ze Seznam Zprávy ptát Ján Simkanič, CEO Internet Info.
Do dnešních online médií patří bezpochyby i živé video přenosy. V DVTV si již několikrát vyzkoušeli, že jejich videostreamy dokáží konkurovat i televiznímu vysílání (například živý přenos z návštěvy dalajlámy v Praze či speciální vysílání o výsledcích amerických prezidentských voleb). S čím vším se ale při jejich přípravě v DVTV potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost, řekne spoluzakladatel DVTV Jan Rozkošný.
Poprvé z pozice šéfa Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky vystoupí na konferenci Josef Šlerka, kde zhodnotí domácí nezávislou a kritickou žurnalistiku v dnešní mediálně rozkolísané době.
Program Czech Internet Fora je nabitý i dalšími tématy. Mluvit se bude o digitálním marketingu, sociálních sítích, youtuberech a nebude chybět ani zmínka o umělé inteligenci.
Těšit se můžete na řadu zkušených marketérů s aktuálními tématy. Vystoupí například bývalý šéf marketingu České spořitelny Josef Havelka. Mezi řečníky se objeví i marketingová ředitelka McDonald's Ivana Šedivá či úspěšná food bloggerka Kateřina Saint Germain, jejíž Instastories má opravdu velké ohlasy. Po přednášce Davida Holého z MSD o nevyzpytatelném chování umělé inteligence fungující na pozadí sociálních sítí budete mít jistě o čem přemýšlet.
Na závěr konference vystoupí David Pavlík. Ten si prošel Amazonem, Netflixem a v současné době působí u Elona Muska ve SpaceX. Slyšet jeho zkušenosti bude zážitek. Mluvit bude o tom, že inovace nejsou náhoda, ale systematická práce.
Ve čtvrtek 19. října v Národním domě na Vinohradech zazní to nejzajímavější z digitálního světa z úst mediálních expertů, ostřílených marketérů i „tech lidí“. Přijďte. Stačí se REGISTROVAT.
Generální partnerem akce je MindForge. Partnery jsou Active24, Audience Network, Criteo, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard, PayU a T-Mobile Czech Republic. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, a Tyinternety.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.