Asi mu ta "dobrá" reklama bude vadit, když má tak super pověst. Pí. hoteliérka je svéprávná, dostala se do průseru svou vinou, ať si sama nese zodpovědnost.
Tak, i u O2 to je asi jak kdy a jak u koho. Kolegovi se povedlo na dovolené v Chorvatsku "prosurfovat" 38 tis., a to během prvních dvou dnů čtrnáctidenní dovolené. Odpojili jej asi třetí den po návratu domů, mimochodem, bez jakéhokoli varování.
Jinak je ještě dobré vzít v úvahu, že v popsaném případě mého kolegy se jednalo o jedno jediné telefonní číslo. U uvedené ústředny však jde o vysokokapacitní připojení (siptrunk) podniku, údajně s třiceti účastnickými čísly. Když si to pronásobíte, zjistíte, že v obou případech je částka na číslo a den řádově velmi podobná.....
Já to ani tak nemyslel časově jako objemově, pokud je měsíční účet v tisících a najednou to za asi pár minut vyskočí na milion, tak je to divné. Telefonica O2 volala při použití datového tarifu při roamingu při cca 10tis.
Každopádně i když bude operátor chybu popírat, moc dobrá reklama to, nejen pro něj, není.
Principielně souhlasím, ale neříkej to moc nahlas, nebo se zase dostanou k demokratické moci komunisti, zakážou VoIP i internet a bude zle všem. Hold je to novinka, která ani v médiích ještě nezazněla a musí se to vyřešit vyjímkou, i kdyby to měla např z 80% vyřešit státní kasa - to je nejmenší možné zlo, jaké vidím.
Nebylo to Meziříčí? :-D
Ale k tématu, opravdu si pan Zandl myslí, že kdyby ústřednu pro paní spravovala firma, tak ty náklady zaplatí místo ní? nebude tam čistě náhodou spor o to, že se v tom někdo hrabal?
To nemá operátor nastavený nějaký soft na odhalení takových podvodů? Když uvidí nějaký extrémní nárust volání, tak alespoň zavolat majitelce, zda to je normální provoz hovorů nebo o tom vůbec neví, že se něco takového děje.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).