Nebylo to Meziříčí? :-D
Ale k tématu, opravdu si pan Zandl myslí, že kdyby ústřednu pro paní spravovala firma, tak ty náklady zaplatí místo ní? nebude tam čistě náhodou spor o to, že se v tom někdo hrabal?
To nemá operátor nastavený nějaký soft na odhalení takových podvodů? Když uvidí nějaký extrémní nárust volání, tak alespoň zavolat majitelce, zda to je normální provoz hovorů nebo o tom vůbec neví, že se něco takového děje.
Já to ani tak nemyslel časově jako objemově, pokud je měsíční účet v tisících a najednou to za asi pár minut vyskočí na milion, tak je to divné. Telefonica O2 volala při použití datového tarifu při roamingu při cca 10tis.
Každopádně i když bude operátor chybu popírat, moc dobrá reklama to, nejen pro něj, není.
Asi mu ta "dobrá" reklama bude vadit, když má tak super pověst. Pí. hoteliérka je svéprávná, dostala se do průseru svou vinou, ať si sama nese zodpovědnost.
Principielně souhlasím, ale neříkej to moc nahlas, nebo se zase dostanou k demokratické moci komunisti, zakážou VoIP i internet a bude zle všem. Hold je to novinka, která ani v médiích ještě nezazněla a musí se to vyřešit vyjímkou, i kdyby to měla např z 80% vyřešit státní kasa - to je nejmenší možné zlo, jaké vidím.
Tak, i u O2 to je asi jak kdy a jak u koho. Kolegovi se povedlo na dovolené v Chorvatsku "prosurfovat" 38 tis., a to během prvních dvou dnů čtrnáctidenní dovolené. Odpojili jej asi třetí den po návratu domů, mimochodem, bez jakéhokoli varování.
Jinak je ještě dobré vzít v úvahu, že v popsaném případě mého kolegy se jednalo o jedno jediné telefonní číslo. U uvedené ústředny však jde o vysokokapacitní připojení (siptrunk) podniku, údajně s třiceti účastnickými čísly. Když si to pronásobíte, zjistíte, že v obou případech je částka na číslo a den řádově velmi podobná.....