Poprvé jsem se odvážila objednat si něco přes internet a přiznám se, že s malou obavou jsem čekala jak to dopadne.Rozhodla zajímavá cena dodávaného zboží a rychlost s jakou byli schopni mě dovézt pračku až do druhého patra, zapojit a předvést a samozřejmě za minimální poplatek mě zbavili té staré.A fakt to funguje, přijeli,postavili, odvezli. Díky "bilezbozi.cz" už se nebojím nakupovat přes internet. Vřele doporučuji všem.
Za minimální poplatek? Vždyť elektrospotřebiče mají daň, ze které se likvidace těch starých platí. To Vás teda natáhli, byť o málo ;)
Jinak se mi stalo, že se mi jedna firma snažila namluvit, že jsou jediní v Brně, kdo staré spotřebiče odváží, ale ověřil jsem si, že je bez problémů odvážejí všichni, které jsem oslovil. A že si za to nic neúčtují :)
Pozor, neplést si pojmy z dojmy. Tzv. PHE, tedy příspěvek na likvidaci historických elektrozařízení je opravdu příspěvek na likvidaci, ne na odvoz. Z této částky se platí ekologická likvidace, ale rozhodně z toho virtuální ani kamenná prodejna nemůže financovat svoz od zákazníka do sběrného dvora. To, že někdo vybírá poplatek az odvoz není o tom, že by zákazníka "natáhli".
To bych netvrdil, pokud totiz prebirate a platite zbozi pred svym domem, tak je to v ten okamzik provozovna prodejce a tim padem ma i vsechny povinosti - napr prevzit reklamaci (pokud zjistite jeste na miste zavadu) nebo prave i prevzit ono stare zbozi. To ze v realu dopravu zajistuje nejaky subdodavatel zakaznika vubec nemusi zajimat.
Ostatne, doruceni zbozi na reklamaci a zpet take hradi prodejce, takze je v jeho zajmu aby bylo provedeno efektivne. Pokud chce aby bylo trebas postou, mel by prevzit odpovednost za pripadne poskozeni zbozi. V opacnem pripade doporucuju vsem dopravovat vlastnim vozem (klido pres celou republiku) a nauctovat prodejci zakonem danou uhradu.