Jestli jsem nebo nejsem zákazník, to je otázka.
Nejsem strana, která přímo zasilateli platí, ale zase s ní vstupuji do určitého vztahu a mám svá práva. Můžu nepřevzít zboží, můžu si stěžovat jak tomu komu platím, tak přímo na vedení zasilatelské služby, takže je nakonec myslím jedno, že peníze jdou oklikou přes toho, kterému platím. Myslím, že zasilatelská moc dobře ví, kdo je zde původcem peněz a nelze tedy řící, že ke mě má mít pouze určitý "respekt".
Když mi nějaký řidič vynadá do kokotů, tak i přestože jsem pouze cílový zákazník mu dokážu pěkně zatopit a prosadit si svá práva platícího zákazníka.
Ehm celé to má jeden fatální háček. Vy nejste zákazníkem doručovací společnosti. Ona a tudíž řidič nemají vůči vám žádné závazky. Jedině všeobecný respekt k druhému což by mělo být i z druhé strany a případné zádrhele se snažit rozumně řešit a ne vřískat že jste zákazník. To můžete na prodejce a on pak na doručovatele.
Nejsem ani úředník, ani důchodce a ani STBák (nemám na to věk).
Reagoval jsem zde (přiznávám že velmi vyhraněně), protože dnes a denně zažívám nekvalitu poskytovaných služeb a neplnění ústních, či písemných dohod.
Jestli se Vám nelíbí můj radikální názor, je to Vaše věc, ale ujištuji Vás, že budoucnost mi (zákazníkovi) dá za pravdu a časem podobní dopravci (a jiní, kteří se nechovají korektně k zákazníkům a házejí na ně své problémy) prostě nebudou existovat, protože je smete trh. A já mu s radostí pomůžu :).
Jinak jsem živnostník, a tedy se setkávám dnes a denně se zákazníky a mnou uvedené principy přístupu k zákazníkovi nejen vyžaduji jako zákazník ale i dodržuji jako obchodník.
Když se pozastavujete nad mýmí názory a přitom přehlížíte, jak tady nadávají dopravci své zákaznici do piče, tak se mi chce jenom mírně smát při představě nad Vaší budoucností, která Vás čeká :D LOL. Myslím, že právě vy poznáte, že zákazník je absolutní pán, naproti tomu, jak tomu bylo za komunismu a tedy ne Vy mě ale já Vás bych měl označovat za STBáka... :)
Mějte se, a berte to lehce, však trh to vyřeší :D.
V ramci teto diskuze musim pouzit jiz druhy neslusny vyraz, ale jinak to nejde: vy jste, pane Adamku, kus kokota. Nic jineho. Bud jste prachobycejny urednicek, ktery si mysli ze je dulezity jak hovno na palici. Nebo jste duchodce, ktery ma hovno co na praci a buzeruje okoli. Nebo stary estebak, ktery ma buzerovani v popisu prace odmalicka. V kazdem pripade: az takovi lide jako vy vychcipaji, bude nam v teto bananove republice o trochu lip.
Howgh.
V ramci teto diskuze musim pouzit jiz druhy neslusny vyraz, ale jinak to nejde: vy jste, pane Adamku, kus kokota. Nic jineho. Bud jste prachobycejny urednicek, ktery si mysli ze je dulezity jak hovno na palici. Nebo jste duchodce, ktery ma hovno co na praci a buzeruje okoli. Nebo stary estebak, ktery ma buzerovani v popisu prace odmalicka. V kazdem pripade: az takovi lide jako vy vychcipaji, bude nam v teto bananove republice o trochu lip.
Howgh.
Já si jen jako odběratel z dané nabídky vyberu to nejlepší.
Tak funguje trh...
Ovšem u nás funguje nějak pokřiveně :) dodavatel nastaví nízkou cenu, dobré podmínky a pak se snaží vymluvit na danou cenu, to mě ale nezajímá, pokud mu je daná cena málo, ať si přidá, pokud se mu nechce nabízet nějaké podmínky ať je nenabízí.
Jestli mi někdo prodá za jednu korunu celou Prahu s tím, že mi ji přestěhuje navíc do Třince, tak se pak nesmí divit, že po něm budu chtít celou Prahu a navíc ji ještě přestěhovat do Třince.
Jsme svobodná země, nikdo nenutí nikoho nabízet služby a nikdo nenutí nikoho do dané ceny, pokud se to někomu nelíbí, tak ať prostě do tohoto konkurenčního boje nevstupuje.
1) Milý PK, napiš mi své jméno a příjmení, když už chceš reagovat, jinak pro mě nejsi nic víc, než anonymní zbabělec.
2) Řidič u mě vždy stráví od zazvonění do přebrání 4 až 6 minut a pokud by to bylo déle, je to jeho problém a problém dané firmy. Já jako zákazník mám právo na maximální komfort :), pokud se mnou nesouhlasíš je to tvé právo, ale podle mě jsou lidi, kteří nevyužívají svých smluvních nebo jiných podmínek a nechají se buzerovat od řidičů blbci. Já takový jak jsem napsal nejsem. Snažím se být vždy korektní s řidiči vycházím v dobrém, ale pokud se vyskytne někdo, kdo se chce na mě "vyřádit", tak si může být jistý, že si do pěkně odskáče.
pane, nechci se zastávat řidičů, jsou dobří i špatní, ale právě takový z.m.r.di jako jste vy ty řidiče zdržují a to jsou pak ti lidé, kteří se už balíku ten den nemusí dočkat, protože řidič půl dne strávil s vámi a plnil vaše přání
"Je nejspíš placený hodinově" ... "a ne za komplikovanost, nebo snad za slušné chování... "
:) takže podle Vás může řidič být hrubý na zákazníka :D no ja zírám, tohle je fakt síla!
Jak to vidím, tak na řidiče ještě přitvrdím, a jakoukoliv nekompetenci a nebo závadu budu okamžitě trestat nepřevzetím balíku a stížností přímo na majitele přepravní firmy :) s uvedením jména daného řidiče :).
Prostě je třeba cepovat všechny dodavatele a služby do doby, než budou na perfektní úrovni.
Jinak, že je někdo málo placený je jeho věc. Nikdo nenutí někoho pracovat jako xyz. Aspoň já si myslí, že hrubost a další projevy násilí a arogance nemají ve vztahu k zákazníkům co dělat. Každá práce, i třeba čištění odpadních kanálů za 5 Kč za hodinu se má provádět s maximální precizností a asertivitou k zákazníkům.
Myslím, že základ je si uvědomit, že člověka neplatí zaměstnavatel ale zákazník, a tak se nemá lést "do prdele" šéfovi ale zákazníkovi.
Naštěstí tohle všechno jde velice jednoduše řešit, a řidiči velice rychle pochopí, že pokud nebudou slušni na zákazníka, tak skončí bez práce doma (doufám, že současná pravice co nejdříve zruší všechny sociální dávky, příspěvky nezaměstnaným atd., aby se ještě více projevilo kapitalistické narovnání veřejné soutěže a lidi s podobným stylem chování k zákazníkům vymřeli hladem a geneticky rodem co nejdříve).
Bydlet na lesní samotě a nechávat si 2x do týdne vozit zboží z různích e-shopů kurýry, navíc mít takovéto zkušenosti, tak si vytvořím větší oranžovou ceduli se svým jménem a přitluču ji na strom v místě, kde se ke mně odbočuje! Četl jsem ten článek do půlky, předpokládám, že i dál to pokračuje nudnými popisy cest kurýrů k paní autorce.
Hrubosti řidiče plně chápu. Je nejspíš placený hodinově, nebo za doručení X kg na X km a ne za komplikovanost, nebo snad za slušné chování... Taky je otázkou jak umí paní autorka vysvětlovat cestu, nejspíš špatně, pokud se na ni řidiči zlobí... za nedlouho snad bude běžné GPS a tenhle problém odpadne, do té doby bych doporučil, aby cestu raději vysvětloval autorčin pan manžel.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).