Včera večer mi přestalo fungovat připojení k internetu přes UPC - dnes ráno stále nefungovalo. Dnes (11/9/07 kolem 10 hod.) jsem se snažil firmu kontaktovat: volal jsem opakovaně na telefonní čísla, která jsem porůznu našel na jejich webových stránkách a ve Zlatých stránkách:
241 005 100
222 980 980
844 111 112
Bohužel ani na jedno není možné se dovolat – vypadá to, že jim to nějak vypadlo. Zkoušel jsem volat z pevného telefonu i z mobilu. Dovolal jsem se pouze na číslo 800 900 009, kde mi ale nemohli pomoci, protože jsou pouze pro nové klienty. Dali mi alespoň další číslo: 245 005 372 – prý přímo na technickou podporu – kam ovšem také není možné se dovolat.
Kolem 10:45 jsem se dovolala, ale po chvíli mi to nahlásí, že vyřizují dotazy zákazníků a hovor se ukončí. A teď jsem to zkoušel novu a už se opět nedovolám...
Zkoušel jsem tedy vyplnit kontaktní formulář na webu: http://web.upc.cz/klpoz/cz/form1.ap - bohužel mi vrací hlášku: Číslo smlouvy je nesprávné! Předpokládám, že UPC ještě neumí přijmout čísla smlouvy Karneval.
Bohužel tedy skutečně nemám žádnou možnost, jak zjistit, proč připojení nefunguje a domoci se nápravy. UPC bohužel pokračuje v „nejlepší“ tradici Karnevalu, kam taktéž téměř nebylo možné se dovolat. Rád bych věděl, co je možné udělat pro to, aby se firma o své klienty musela starat a ne na ně kašlat.
Už od 21/8/07 čekám na odpověď na e-mail, který jsem této firmě poslal na adresu info@karnevalmedia.cz a v kopii na mluvčího společnosti frantisek.malina@upc.cz.
Mají prostě monopol, protože lepší připojení za podobnou cenu není k sehnání a jsou si toho dobře vědomi. Takže na klienty kašlou.
Jak se domoci toho, aby ta firma pečovala o klienty? Poslal jsem dotaz na SOS spotřebitelé i na ČTÚ.
Slouceni probehlo za velkych porodnich bolesti, coz jsem si osobne overil nekolikrat na helpdesku, kam dovolal-li jsem se, byl jsem 50. v poradi a cekal dlouho a dlouho a dlouho. Cekal bych, ze posledni co se zrusi budou lidi navic z puvodniho helpdesku karnevalu, ale podle reality to bylo prvni co upc udelalo...eh, penize az na 1.miste :(
jj, volal jsem tam těsně před prázdninami, první tel. po 10 min., druhý po 20 min. čekání, elektronický dotazník je velký fór, nikdo nereagoval, jen odpověď od robota, že zpráva došla a je zařazena k řešení, na fóru karnevalzone.cz je diskuze a tam lidi píšou reakce.... 20-30 minut čekání je normální,každý nemá možnost převést osobní náklady telefonování na zaměstnavatele :-), 50 lidí ve frontě je maximum, údajně další konektivší lidé jsou hned odpojeni.... kvalita helpdesku byla taky narušena odchodem lidí z helpdesku karnevalu (respektive sloučení - redukce míst)
Navíc plná integrace, jak o ni pan Malina mluví zdaleka neproběhla, zejména ne pro bývalé klienty Karnevalu. Na ewbových stránkách UPC si dostupnost služeb nezjistí, protože lokality, kde působil Karneval mezi seznam měst nenajdou. Na Klientské centrum se nedovolají, přes webový formulář se také nespojí, protože k tomu je nutné znát číslo smlouvy. To, co však neznají, protože čísla smluv od Karnevalu UPC zrušilo (objeví se hláška "neplatné číslo smlouvy") a přidělilo nové, jenže tyto nová čísla ještě klientům nesdělilo.
mne prave od upc prisla odpoved na zaklade toho jejich divneho web formulare:
Vážený pane,
dnes mezi 7:30 - 10:30 byla naše služba UPC Telefon nefunkční z důvodu výpadku na ústředně. Za potíže se omlouváme. Nyní je služba už plně funkční.
V případě Vašich dalších dotazů se s důvěrou obraťte na Klientské centrum UPC na níže uvedenou adresu či telefonní čísla, kde se Vám naši operátoři budou ochotně věnovat. K dispozici jsme Vám vždy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin. Mimo provozní dobu můžete případně zanechat vzkaz na záznamníku.
V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://www.upc.cz
S pozdravem a přáním příjemného dne
P. Kordík
operátor klientského centra
....inet sice jde a telefon uz taky, ale dovolat se jim stejne neda.....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).