Tak já jsem zrovna dotelefonoval s O2 kvůli rušení volání a ponechání výhradně jen internetu a dělá se to tak, že vygenerují kód, ten pošlou na adresu, ten někam zavoláte a pak začíná běžet třiceřtidenní lhůta. Pakárna, Bohnice. Monopol. Uměle si tak prodlužujou dobu, kdy to člověk musí platit. A to se mě ještě přehazovali jak horký brambohttp://i.iinfo.cz/l3/cs-b-send.gifr...
Každopádně přes aplikaci "Moje Konto" si to člověk dnes nenastaví ("Vážení zákazníci, ve dnech 7.-11.5.2009 bude aplikace Moje konto z technických důvodů uzavřena. Přihlášení bude možné opět po tomto termínu."). Pokud to nepůjde ještě zítra, tak to vidím zase na klasických 10-20 minut na hotline O2 :/
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).