informace o cenách a poskytovaných službách této společnosti, byly , jsou a budou vždy velmi nepřehledné, má to jediný důvod, zákazníka ve finále okrást. Zákazník se obyvkle dozví cenu až z prvního vyůčtování a pak se diví, co si to vlastně objednal. Náprava je obvykle realizována za nějaký další poplatek.
Tato firma postupuje přesně podle následujícího scénáře.
Obchodník či operátor, který vás nabádá ke změně služby vám sděluje pouze výhody a zásadně nezmiňuje skutečnou souhrnou cenu. Už tohle je podvodné a neférové jednání.
Pak vám podstrčí papír s nějakým dodatkem k vaší stávající smlouvě k podepsání, která se v případě informací o konečné ceně odkazuje na onen velmi nepřehledný web. Vy to podepíšete a pak už se jenom divíte. Tehle loupežný systém prodeje služeb neustále zdokonalují :-)
Ano, pokud člověk bezmyšlenkovitě podepisuje vše, co mu někdo "podstrčí" - tak má problém :-)) Ale právě proto je to písemně, aby byly jasné dohodnutá pravidla... Smlouvu může každý studovat do aleluja, nabídnout ke schválení advokátovi případně donést na hrob mrtvé babičce - co tomu řekne :-DDDD
Já používám MOZEK a nikdy jsem neměl problém ani u O2, ani T-Mobilu, ani Vodafonu. :-)
Reknete mi par prikladu firem, jejichz prodejci ferove sdeli i nevyhody. Takovych deset by stacilo. Pro Vas to jiste nebude problem - podle Vaseho vyjadreni jsem nabyl dojmu, ze jenom a pouze prodejci teto spolenosti [take nejmenuji :-) ] se chovaji Vami popisovanym zpusobem.
Znam firmy (jmenovat je nebudu, nebot jde o nepatrne lokalni ISP), kde vam daji smlouvu na dve stranky A4 a na te smlouve mate jednoduse napsano ze vase rychlost je X, maximalni rychlost je zavisla na zatizeni site (teoreticky az Y) a ze kompenzace se poskytuje pri vypadku (za vypadek se samo povazuje i pokud rychlost klesne pod ono X) nad Z hodin jako pomerna sleva.
Zadne 50 tistrankove podminky = zadny podraz. Navic platite zpetne, mate mesicni vypoved a zadny zavazek "do konce zivota".
A ano, tyto fimy vam neprodaji 100Mbit za 300Kc, protoze to je proste nesmysl.