Vlákno názorů k článku Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL od peep - Jsem u UPC s menší přestávkou díky stěhování...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 9. 2008 10:01

    peep (neregistrovaný)
    Jsem u UPC s menší přestávkou díky stěhování asi 5 let. Výpadky jsem zažil do tuctu za celou dobu a pouze asi 3 trvaly déle než hodinu.

    Rychlost downstreamu se podstatně zlepšila, běžně stahuju 700kB/s na Lightu, mám příplatek za 2x upstream.

    Pevnou adresu jsem zrušil, protože se mi dynamická už rok díky jejich DHCP nezměnila. Mám to potvrzeno na 3 místech, že se to tak v Brně chová stejně.

    Na infolinku se opravdu dá dovolat až po cca 20 minutách, ale potřeboval jsem to max. 5x za těch 5 let.

    Jestli si tady někdo pořád stěžuje na to, jak je to nekvalitní, ať jde klidně do řiti :)

    U známýho s ADSL od O2 nefunguje 6M net 10x do týdne a technikům se sice dovoláte zdarma, ale stejně to neopraví.

    Tak teď babo raď!
  • 16. 9. 2008 10:36

    janforman.com (neregistrovaný)
    S tím souhlasím. Infolinka je otřesná, ale jinak za celou dobu v podstatě žádný velký problém. Dynamická IP je taky skoro statická. Rychlost za ty prachy slušná. U nás jsou lidi prostě zvyklí brblat že je všechno špatně, ale sami by to neudělali lépe.
  • 16. 9. 2008 14:36

    dufy (neregistrovaný)
    mas 100% pravdu, viz nase naklady na net 33,6Kbit pred deseti lety (5000 Kc/mesic :-)

    jediny postesk snad jen nad unfair chovanim k loajalnim zakaznikum, pak se ISP divi, ze maji fluktuaci, kdyzt v prvni rade se soustredi na lakani novych, misto udrzeni stavajicich = maji nas, platicio zakazniky za blbce.

    Bohuzel ale se jim to vyplaci.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).