Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Stanislav Konečný: Computer Press čeká rychlý prodej od Pet - Docela dlouhý a čtivý rozhovor, ale je tam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2008 11:20

    Pet (neregistrovaný)
    Docela dlouhý a čtivý rozhovor, ale je tam nějak moc samochvály a je otázkou, nakolik je to pravdivý.

    Jinak počítačový časopisy už pravidelně kupuju tak 20 let, dřív jsem je celý četl, poslední dobou to je spíš prolistování. Když se vynechá reklama, PR, skrytý PR a články s pochybnout informační hodnotou, je s těma pár stránkama člověk za chvíli hotový. Takže jediným důvodem nákupu může být přiložený DVD s občas použitelným obsahem.
  • 30. 1. 2008 11:50

    Tomáš Holčík (neregistrovaný)
    V Computeru PR ani skryté PR nevedeme. Ostatně toto oddělení redakcí od obchodu bývalý ředitel i zmiňuje. Ač tady bude jistě diskuze anonymních excp, insiderů, kdy budeme hádat jaké slovní obraty patří ke kterému konkrétnímu člověku, řeknu to asi takto - pan Konečný měl v řadě případů velmi osobitý přístup k řešení problémů, zejména lidé jemu přímo podřízení z něj často tekli. To tu ale bylo často i za Hlavenky, za nějž odešla většina dnes úspěšných exCP. Kdo odešel, odešel, když se mu daří, je mu přáno; kamarádi z nás být nepřestali, i když si třeba přímo konkurujeme. CP má své úspěchy, kterými se chlubme, a má své problémy, které řešme.
  • 30. 1. 2008 12:48

    Pet (neregistrovaný)
    Já to nepsal konkrétně o Computeru, ale to je obecný problém všech časopisů, namátkou třeba i Chip. Prostě to (i zmiňovaný) provázání článku a zadané reklamy je natolik očevidný, že se pak ani tomu "novinářskýmu" obsahu nedá stějně věřit. Lidi nejsou úplně blbý a nejsou to recenze na atomový reaktor, který nikdo v životě neuvidí. Jsou to recenze na věci, který si člověk třeba koupí a pak se nestačí divit. Něco je vychválený a je to očevidný šmejd, o spoustě hodnotných výrobků se nic nepíše (asi proto, že si nezadali reklamu). Takže reklama a obrázky ok, informační hodnota na houby.

    Ať to je jak chce, když chci kvalitní informace, pokusím se najít na internetu pár podrobných (zahraničních) recenzí a zprůměrovat si je, rozhodně si nepůjdu koupit český PC časopis (i když bych rád).
  • 30. 1. 2008 13:07

    Tomáš Holčík (neregistrovaný)
    Nikdy bych je nesrovnával z hlediska znalostí oboru, řídit lidské zdroje byl ale problém u obou. U Jury zejména po příchodu jeho ženy do CP.
  • 30. 1. 2008 16:14

    PN (neregistrovaný)
    Jojo, paní Hlavenková tam opravdu upravila náladu směrem dolů.

    iří Hlavenka, ač měl chyby, které měl, byl aspoň kreativní a uměl k témuž motivovat lidi okolo. Párkrát se s ním někdo pohádal, párkrát někomu nadal, ale pořád měli lidi pocit, že výsledek někam vede a k něčemu bude. A motivace lidí se v tvůrčí práci odráží více, než kde jinde.
  • 30. 1. 2008 11:23

    anonymní
    Ono je otázka proč si je kupovat. Dříve to byl jediný zdroj informací a jak rád jsem kupoval Bajt, PC Magazine atd. Teď je vše na Internetu a i když papír je papír, kupovat si ho a číst už ani nemám kdy. To taky není pro tisk zrovna vítaný posun "správným směrem".
  • 30. 1. 2008 12:33

    anonymní
    Srovnavat Hlavenku s Konecnym je nesmysl. Hlavenka je osobnost a v podstate genius, Konecny je zvanil. Kdyz Hlavenka tlaci na lidi, tak proto, aby z nich dostal to nejlepsi a pretvoril je ke svemu obrazu. U Konecneho se jedna o projev zoufalstvi, kdy vidi, ze se vsechno rozpada a hleda vinika a sabotera, ktery za to muze.

    Skoncilo to presne tak, jak kazdy cekal, staci se podivat na diskuzi pod clankem o nastupu Konecneho. Akorat ted Konecny prestrelil, ze se pustil do firmy ktera je videt. Kdyby se zabyval firmami, ktere maji pocitacove negramotne osazenstvo, tak by se jeho neschopnost neproflakla a mohl jit z jedne firmy do druhe za stale vyssi plat.

    Pri hledani toho, ktera formulace komu patri preji hodne stesti. Zjistite, ze jste obklopeni zradci ze vsech stran. Nakonec privest hlavniho inzertniho partnera Microsoftu na buben vyzaduje dalekosahle spiknuti temnych sil.
  • 30. 1. 2008 12:21

    pz (neregistrovaný)
    jako ex zive.cz davam holdovi za pravdu - v tom rozhovoru je hromada nesmyslu, ale v tomto konecny informuje spravne...
    boj redakci o to, aby se oddelil informacni obsah od reklamy je dennodenim chlebem (a narazi na nazory ctenaru, kteri podeziraji, na obchod, kteri neplni, a firmy, kteri podminuji spolupraci...)
  • 30. 1. 2008 19:19

    Miloš (neregistrovaný)
    Nevím, jak pan Konečný řídil formu, ale Vaše představa o šéfovi, který se snaží přetvořit podřízené k obrazu svému, se mi vůbec nelíbí. Mnohem více souhlasím s Konečného tvrzením v rozhovoru, že firma stojí na kompetencích a odpovědnosti každého pracovníka. A na na jeho dostatečné pravomoci, dodávám. Stejně tak souhlasím s jeho názory na oborovou inzerci a vkládaných DVD. Je možné, že jste byli hlavním inzertním partnerem Microsofu - ale značná část lidí přestala tyto časopisy kupovat právě proto, že je začala chápat jako časopisy nikoliv odborné, ale reklamní. A já mezi nimi. ( U mezioborové inzerce by takové nebezpečí nehrozilo).Stejně tak nebudu platit dvojnásobnou cenu za přiložené DVD, které ani nepotřebuji, ani nechci.
    V oblasti knih byly často vydávány publikace, vázané na konkrétní verzi rychle se rozvíjejícího módního produktu - které už za rok zastarají a ani pes o nich neštěkne - zatímco knihy s trvalou hodnotou musel zájemce hledat jinde.