K problematice e-shopů a k Vltavě jsem se za rok a půl vyjádřil tak dvakrát, takže "drobně" přeháníte :)
A kromě toho v názorech konzistentní jsem, kupodivu se to vůbec nehádá. Vltava byla půlmiliardový shop prodávající zboží z dvaceti, třiceti kategoriích od mnoha desítek, ne-li stovky dodavatelů. To se skutečně bez vlastní logistiky nedá dělat. (A to, co dnes dělá Vltava, samozřejmě není drop-shipping, ale affil).
Kdybyste si udělal trošičku jasno v pojmech, četl mé články pozorně, bylo by to prima. A kdybyste se ještě navíc, když už mě osobně napadáte, pod příspěvek podepsal vlastním jménem, to by bylo úplně žůžo. Nebo se za něj stydíte?
S článkem nelze než souhlasit. Zarážející je pouze jméno autora, který poslední rok a půl kudy chodí, tudy opakuje mantru "e-shop bez vlastní logistiky nemůže přežít" a zároveň v této souvislosti nikdy neopomene zmínit Vltavu. Co čert nechtěl, nyní opomenul. Podobnou názorovou konzistenci jsem naposledy viděl na podzim, u autorova jmenovce Paroubka, v souvislosti s předčasnými volbami.