Ano, samozřejmě, z jednoho úhlu pohledu máte pravdu. Na druhou stranu to není tak jednoduché. Za prvé, věřte mi, že ne každý uvažuje takhle, protože konkurenční vazby jsou pro něj "důležitější". A za druhé, to, že nějaký uživatel přijde z nějakého média, rozhodně neznamená, že pro něj bude i hlasovat, což máme potvrzeno praxí - hodně služeb mediálních partnerů se do nominací nedostalo.
Ale co je pro mě osobně velice podstatné - že subjekty, které kývly na mediální partnerství, se nad tyhle trochu žabomyší úvahy dokázaly povznést a pochopily, že anketa bude mít tím větší vypovídající hodnotu, čím více lidí se do ní zapojí. A tenhle velkorysý přístup je to, co si podlé mého uznání opravdu zaslouží.
"Svědčí to o mimořádně vyspělosti hlavních hráčů, kteří se povznesli nad konkurenční vazby a dokázali společně podpořit tento nezávislý průzkum preferencí svých uživatelů"
Rekl bych spis ze jde o to, ze kdyz na hlasovani budou odkazovat, je celkem pravdepodobne ze budou od nich odesli navstevnici hlasovat pro ne a jim to zvysi sanci na vyhru :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).