„Znovu oslovíme zejména internetové a mobilní firmy, se kterými budeme pracovat více individuálně,“ říká Michal Illich, investor StartupYardu. „Úspěšné první kolo nám potvrdilo, že je u nás dostatek zajímavých firem, které se můžou globálně prosadit.“
Prvním kolem StartupYardu, prošlo 7 firem, od čistě internetových projektů po prodej dioptrických brýlí: AskYou, Brand Embassy, Optiscont, Proactify, SimpleTest IO, Taeksi a Uniplicator.
Nově StartupYard uzavřel partnerství s venture kapitálovou společností Credo Ventures a s akcelerátorem TechSquare, jehož zakladatel Nikola Rafaj se stane ředitelem StartupYardu.
Martin Kasa svůj podíl prodal Janu Bartovi a Michalu Illichovi. Zakladatelé a původní ředitelé StartupYardu Lukáš Hudeček a Petr Ocásek rezignovali, zůstávají však společníky. Současně Lukáš Hudeček a Petr Ocásek rozjíždějí další aktivity podporující začínající firmy, inkubátor TechHub a akcelerátor pod známou globální značkou, kterou teprve oznámí.
“StartupYard pro nás znamenal další zkušenost, jak startupům pomáhat v rozjezdu," říká Petr Ocásek. “Výsledek prvního kola je lepší, než se obecně doufalo, za což vděčíme jak nasazení našich mentorů, tak i vybraných týmů. Nyní se chceme zaměřit na dlouhodobou podporu našich týmů, dále ještě více spolupracovat se zahraničními mentory, investory a akcelerátory.“
Podmínky druhého kola svého akceleračního programu oznámí StartupYard do konce února, kdy také spustí přihlášky, ze kterých vybere 5 až 10 firem.
StartupYard je tříměsíční intenzivní program pro rozvoj inovativních projektů s globálním potenciálem. V prvních třech měsících vybrané projekty získají mentoring od zkušených podnikatelů a specialistů, který pomůže rychle vylepšit byznys model, otevřít dveře k zákazníkům či partnerům a ověřit tak životaschopnost celé firmy. Další tři měsíce jsou určeny pro získání investice či růst vlastního byznysu. Po celou dobu mají účastníci k dispozici kancelář v centru Prahy, kde mohou pracovat, setkávat se s mentory, ale i s dalšími startupy.
Zdroj: Tisková zpráva