Pokud vam chodi potvrzeni objednavek az po 4 hodinach, zkuste si stezovat u provozovatele toho obchodu... velmi pravdepodobne bude problem napriklad s prilis dlouhou frontou zprav na strane odesilatele. Standardni prodleva pred prijetim zpravy byva 5 minut, to, ze to druhy server zkusi az po 4 hodinach opravdu nemuzete klast za vinu nasazeni greylistu. Pozorovanim vyslo najevo, ze standardni prodleva je 20 minut, ale vzhledem k tomu, ze pres nase servery tech mailu chodi trochu vic, stejne uz je vetsina znamych odesilatelu ve whitelistech, takze jsou prijimany automaticky...
Ta fronta je na serveru odesilatele, takze tezko.
Obcas si to clovek muze postrcit telnetem na port 25 a pouzitim prikazu ETRN, ale neni to uplne stoprocentni.
No, kdyz mi prijde potvrzeni objednavky z internetoveho obchodu az po 4 hodinach, tak mi to moc klidu neprida. Stejne tak ruzne registrace, ktere potrebuji ihned. Podle me by uzivatel mel mit pravo nahlednout do fronty a vybrat si rucne, co chce dorucit ihned.
Občas mě to první zpoždění sice také zmate, ale 4-6 spamů za den namísto dřívějších 100-150 za to rozhodně stojí. A jak říká Michal - mail není ICQ, byť to mnoho lidí ne a ne pochopit.