Přidám také svou zkušenost. Ve čtvrtek 16. srpna jsem si dal tu práci a hledal vše co má spojitost se spamem na bankovní produkty...
Hosting - Onebit.cz: Nemohou nic dělat, klienta neprozradí. Prý mám zaslat kopii spamů, oni to předají klientovi jako "stížnost" a pak už je jen na vyjádření klienta, co se stane. Tahle cesta nikam nevede.
Telefonát do Cresco Group: Hovořil se mnou pán "z recepce". Že prý formulář funguje a vyřazení ze spamové množiny trvá cca týden. Odpověděl jsem, že je to blbost protože se ty jejich maily snažím zrušit už více než měsíc. Slíbil, že na základě sdělené adresy mne nechá vyřadit. Bubiž. Čtyři dny byl klid a najednou během 6 hodiny přišly spamy dokonce 3.
Tiscali - poskytovatel mého freemailu: Vím, že gmail je jiná liga ale fascinuje mne liknavost právě Tiscali. Při každém příchozím mailu jej označuji jako spam ale s každým dalším to stále spadne do složky doručené pošty.
Je smutné, že není páky jak tenhle problém vyřešit. Klienti si i nadále budou u této společnosti objednávat spam a ta bude i nadále rozesílat spam i přes výslovný zákaz vlastníků schránek...
Dobry den,
mozna komunikujete spis se mnou :) 26.8. jsem se na Vas obratil s prosbou o zablokovani odesilatele a vy jste dale informace predali odesilateli emailu (nekolika mailu - reklama na pujcky). Z meho pohledu zatim z Vasi strany vse poradku a dekuji.
CRESCO GROUP me pote kontaktoval a prislibil odebrani z "newsletteru" (zvlastni pojmenovani spamlistu). Tak zatim cekam a uvidim. Ale musim rict, ze driv jsem take odhlasovaci linky na konci mailu zkousel a nefungovalo to.
s pozdravem
nevinny prijemce