Nebo Ti malí nemají zapotřebí informovat za nemalé peníze
o svých obchodech, o tom je každému celkem slušně řečeno houby. Osobně mi stačí pár desítek milionového obratu
ročně a nepotřebuji na to mít ani nějaké nesmyslné organizace typu Apex apod., jejichž smyslem je stejně jen a jen parazitovat na naivních obchodnících, kteří jim toto naprosto zbytečné výpalné dobrovolně a naivně věnují.
Tedy u obchodníka, který to má jako hobby, bych si nic nekoupil. Jako že až ho to přestane bavit, tak si zavře obchod a já budu muset nahánět reklamace po všech čertech?
Naopak, ten kdo to má jako hobby to jednak nezavře a kdyby ano, tak právě svým zákazníkům vyjde vstříc... nakonec je k tomu povinován i zákonem... Jste velmi naivní když simyslíte, že velikost je kvlaita... Zkusím otázku? připadá Vám snad O2 nebo Čez jako pro zákazníky kvalitní firmy??? Potažmo takové, které by Vám vstřícně řešili Vaše reklamace??? :-)))
Ale, ale, ale pánové. Zní to jako sraz uražených a ublížených majitelů e-obchodů, co smutně roní slzu, když čtou v novinách, jak velcí dosahují obratů přes 1 mld. Jen závidí peníze kdekoliv, kde by se snad mohly aspoň v malém vyskytovat.
Ono je to právě naopak, ti malý obchodníci co se poctivě starají o své zákazníky, věnují se jim a vědí co prodávají, mají poslední roky značný příliv zákazníků, kteří dříve nakupovali v těchto velkých nespecializovaných megashopech, ve kterých ani nevědí co prodávají a nejsou schopni reagovat na individuální potřeby zákazníka. Malý obchodník zná své možnosti a rozohdně nezávidí někomu jinému ty miliardy, protože dobře ví, že z těch peněz je naprosto minimální zisk, díky velkému množství zaměstnanců, skladovým prostorům, vynaložené reklamy, logistice a zejména mizivému zisku za který zboží prodávají. Takže ten kdo tady závidí a nelíbí se mu situace jsou naopak právě tyto velké obchodní řetězce a ne ten malý obchodníček, který ví, že je schopen zvládat s rodinou a případně jedním zaměstnancem určitý počet objednávek a ani se přes nějakou hranici nechce dostat protože by to stálo další nemalé náklady, díky kterým se mu sníží celkový zisk. Proto velcí hráči vymýšlejí různá kouzla díky svému vlivu a snaží se dostával zákazníky zpět, což se jim příliž nedaří.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).