Zarazi mne, jak si KPN/GTS CR prezentuje jak jsou u nas dobri a ze situace v jejich zahr. centrale na ne nema primy vliv. Co je to za nehorazne lzi ? KPN/GTS uskutecnili znacnou cast trzeb take na zaklade toho, ze vyuzivali od svych predluzenych central za vyhodnych podminek pomerne kvalitni a rychle okruhy/site typu Euroring/EBONE. Financne vsak vybudovani a provoz techto okruhu/siti jejich centraly nezvladly, coz mimo jine znamena, ze si v CR KPN a GTS zili
znacne nad pomery a profitovali/profituji z neceho co je globalne ztratove, proto musi svuj pomer na ztrate/dluzich vztazeno k vyuziti techto siti/okruhu apod. rovnez nest.
Zamyslete se, jaka by byla v CR pozice a trzby GTska bez EBONE a KPNQWestu bez Euroringu ...
Prekvapive, situace GTSka bez Ebone nebo KPNQwest-u bez Euroringu nemusi byt horsi, protoze to, co polozilo KPNQwest byly predevsim naklady na vystavbu Euroringu a prebytek kapacity na trhu, co vedlo k padu cen tranzitu pod uroven nakladu. Prebytek kapacity na tranzitu trva i nadale, mistni firmy si ji tedy mohou zajistit i levneji nez predtim a jestli se udrzi zakaznicka baze, spojeny subjekt GTS/KPNQwest ma velmi dobre sance na preziti.