Vlákno názorů k článku Stopování na webu: cookies již nestačí od x - Doporucuju vzit nejaky kompakt ... a porovnat vysledek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 3. 2014 20:17

    x (neregistrovaný)

    Doporucuju vzit nejaky kompakt ... a porovnat vysledek s fotem ze zrcadlovky ... rozdil je (i v pripade pouziti levnyho skla) tak vyraznej, ze i slepec to pozna. Kompakt totiz nema objektiv, respektive nic, co by se tim nazvem mohlo honosit, vetsinou plastova cocka s minimalni svetelnosti ... (a to jsem v tomhle oboru rizi amater-bridil). A samozrejme, pokud potom clovek nasadi na zcela totez telo nesetovy sklo ... je ten rozdil jeste markantnejsi.

  • 8. 3. 2014 10:51

    krakonoš (neregistrovaný)

    Bohužel je to o tom, že technologie tvrdě předběhly elementární lidské chápání. Výpočetní techniku dnes používá kdekdo, ale skoro nikde nemá ani minimální tušení, jak vlastně funguje. Nedávno jsem byl na setkání orchidejářů, kde se, mimo jiné, diskutovalo i o fotkách a focení. S překvapením jsem zjistil, že nikdo z celé té party neměl ani nejmenší tušení o tom, jak funguje digitální fotoapaprát. Takže jsem jim ve stručnosti a polopatisticky vysvětlil princip, počínaje pixelem přes tvorbu souboru po jeho uložení na kartu. Nejvíce šokováni byli fanatičtí zrcadlovkáři, když zjistili, že kompakty ostří na plochu snímače, čili naprosto precizně a nepotřebují zrcátko, ani závěrku a v hledáčku je vidět přesně to, co se uloží na kartu, byli z toho poněkud špatní.

  • 7. 3. 2014 19:20

    lolek (neregistrovaný)

    Mluvíte mi z duše, pane. Obávám se ale, aby věta z titulku vašeho příspěvku byla aplikovatelná alespoň na většinu obyvatelstva. :/

  • 7. 3. 2014 14:00

    ph (neregistrovaný)

    Nepotřebujeme k tomu pomoc kriplů z různých reklamních agentur, které by měli lidi věšet jakmile se s někým z těch hajzlů potkají! Které prase například vymyslelo tu svinskou reklamu co teď používá Vodafone a cpe na obrazovky ty staré rašple? Za tu reklamu autora zastřelit, Vodafone zavřít!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).