Co markeťák činí, dobře činí. On má svoje průzkumy, odhady, výzkumy preferencí a pracuje na základě vědeckých metod...
Že to my, pitomí konzumenti, a dutý plebs, nejsme schopní jeho excelentní práci ocenit, je čistě náš problém. Čas jistě ukáže, že je to to nejlepší, co se dá pro zlepšení* jejich služeb udělat. A je naše velká škoda, že nesledujeme jejich úžasnou reklamní masáž proloženou náhodným "profi obsahem", kde na 99,99% bude něco, co nás nezajímá.
*) Čti "zrušení pro nezájem"
To co poslední dobou předvádí seznam se všema svejma produktama by se dalo nazvat skvělá sebedestrukce. Něco co jakž takž vypadalo a fungovalo sprzněj tak že se to nedá prakticky používat. Jen tak dál! A všichni ti věční kritici nefungování seznamu se budou tetelit blahem. Nechápu jen proč by si měl brát seznam příklad u streamu od YT. Tam to doprasily taky tak,že je to neituitivní a prakticky nepoužitelné! Jedna větší zběsilost za druhou! Zjednodušování je cesta do pekla!