Vlákno názorů k článku Streamu po redesignu klesla návštěvnost a lidé na něm tráví méně času od David - Co vim, tak Seznam propousti ve velkem -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2013 9:06

    David (neregistrovaný)

    Co vim, tak Seznam propousti ve velkem - prej ma jit az 15% zamestnancu a ostatnim snizuje mzdy a benefity. Budto se mu fakt prestava darit nebo se chysta na prodej.

  • 14. 11. 2013 10:58

    Petr M (neregistrovaný)

    Co markeťák činí, dobře činí. On má svoje průzkumy, odhady, výzkumy preferencí a pracuje na základě vědeckých metod...

    Že to my, pitomí konzumenti, a dutý plebs, nejsme schopní jeho excelentní práci ocenit, je čistě náš problém. Čas jistě ukáže, že je to to nejlepší, co se dá pro zlepšení* jejich služeb udělat. A je naše velká škoda, že nesledujeme jejich úžasnou reklamní masáž proloženou náhodným "profi obsahem", kde na 99,99% bude něco, co nás nezajímá.

    *) Čti "zrušení pro nezájem"

  • 13. 11. 2013 18:21

    brbla (neregistrovaný)

    To co poslední dobou předvádí seznam se všema svejma produktama by se dalo nazvat skvělá sebedestrukce. Něco co jakž takž vypadalo a fungovalo sprzněj tak že se to nedá prakticky používat. Jen tak dál! A všichni ti věční kritici nefungování seznamu se budou tetelit blahem. Nechápu jen proč by si měl brát seznam příklad u streamu od YT. Tam to doprasily taky tak,že je to neituitivní a prakticky nepoužitelné! Jedna větší zběsilost za druhou! Zjednodušování je cesta do pekla!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).