Tohle jde přesně proti filosofii malých pivovarů, to aby pivo vždycky bylo stejné a chutnalo stejně. Malé pivovary mohou experimentovat, trefovat se do různých chutí zákazníků a není ani na škodu, když se várky stejného piva trochu liší. Naopak velké pivovary nechtějí žádnou odchylku. Je to jiný koncept.
Souhlasím, ale proč to nezkusit.
I unikátnost dávek se dá do počítačového řízení implementovat.
"Dnes trochu jiná chuť" nebo "Ručíme za to, že žádná várka nebude stejná" může také přilákat spoustu zákazníků :)
Dokážu si pak představit případ pro D-Test. 10 lahví z různých várek a chemický rozbor, jestli opravdu jsou nebo nejsou naprosto stejné. Reklama skoro zadarmo.
Malých pivovarů je tolik, že si musí najít svojí cílovku. Nerdů, co chtějí vždycky stejné pivo, asi nebude nejvíc, ale co, řídí to computer a ve zbytku času může vyrábět klidně Gambrinus, stačí změnit profil :-D
Je to reklama pro Unipi, určitě se na tom taky hodně vycvičili.