Vlákno názorů k článku T-Mobile a Telefónica O2 mají kodex pro prodej po telefonu, podvečerní obtěžování nezakazuje od výkal - Především by lidi ocenili, kdyby se konečně stal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 10. 2009 9:58

    výkal (neregistrovaný)
    Především by lidi ocenili, kdyby se konečně stal STANDARDNÍ součástí všech OS v telefonech sw alias blacklist, kde si můžou volaný číslo navždy zakázat (volajícímu se vždy číslo bude jevit jako obsazený resp. že volaný hovor nepřijímá, a ani se o něm nedozví a neotravuje ho). Starší mobily tuhle primitivní funkci na implementaci nemají vůbec, novější většinou jen jako externí sw, ale přímo jako součást OS to moc běžný není. Přitom ty otrapové volají pořád ze stejných nebo podobných číselných rozsahů.
    Teď nemluvím o operátorech, to je zatím celkem střídmý, ale různý ty marketingový společnosti a podobný póvly, kteří i přes zřetelnost, že si to člověk nepřeje, otravují mnohdy pořád dokola. Především se jedná taky o číselný rozsahy běžně zcela neznámých operátorů (ověřit lze na ctu.cz).
  • 23. 10. 2009 10:34

    krakonoš (neregistrovaný)
    Jakýkoli marketing, pokud je cílen osobně, by měl být možný pouze a jedině s výslovným souhlasem oslovovaného. Současná praxe, kdy vás kdejaký obejda neustále otravuje senzačními nabídkami na kdejaký póvl je naprosto neúnosná! A to už vůbec nemluvím o situaci, kdy uzavřete s libovolným subjektem (banka např.) smlouvu, vymíníte si nezasílání obchodních nabídek, ale jakmile smlouvu ukončíte, začnou vás okamžitě otravovat a zastavit se to dá jen zasláním doporučeného dopisu na jakousi dobře utajenou adresu! Na tohle by měl stačit mail, nebo při telefonickém kontaktu slovní odmítnutí a firma by měla to, že si nepřejete zasílání nabídek bezvýhradně ctít i po rozvázání smluvního vztahu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).