Vlákno názorů k článku T-Mobile a Telefónica O2 mají kodex pro prodej po telefonu, podvečerní obtěžování nezakazuje od anonym - Já chci vždy vědět, odkud mají moje telefonní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 10. 2009 15:49

    anonymní
    Já chci vždy vědět, odkud mají moje telefonní číslo. Zatím mi na to nikdy a žádný nedokázal odpovědět. Plkají cosi o "veřejné internetové databázi" atd. Tak po nich chci název té databáze a oni plkají o tom, že je to "veřejná internetová databáze" a tak si tak spolu povídáme. Hloupé je, že ti lidé to mají jako zaměstnání, které je živí a sami o sobě jsou pěšáci. Nejsou to oni, kdo vás otravuje, ale jejich šéf, který jim takto stanovil pracovní dobu. Mimochodem, pokud si do smlouvy s nějakým subjektem explicitně napíšete, že si nepřejete podobné obtěžování a on vás obtěžuje, je to důvod k vypovězení smlouvy bez sankcí. Ne, že byste to měli dělat, ale je dobré to nenápadně ve správnou chvíli připomenout...
  • 26. 10. 2009 9:07

    :-) (neregistrovaný)
    K výpovědi to samozřejmě TEORETICKY důvod je, ovšem prakticky neproveditelné... Musel byste mít důkaz, že Vaše číslo dal marketingovému call centru operátor. Call centra berou kontakty na lidi i jinak než od operátorů - například z různých registrací na webu, soutěží nebo si nechávají dávat kontakty na Vás od Vašich přátel a rodiny... :-( Pak samozřejmě na vypovězení nárok nemáte.

    A ptát se člověka, který Vám volá, kde na Vás vzal kontakt - to je opravdu naprosto zbytečné! Většinou to neví on ani jeho přímý nadřízený. Mají jen program v PC na automatické vytáčení hovorů a databázi - kdo a jak plní data do databáze je běžným zaměstnancům neznámé.

    Je to stejné jako ptát se prodavačky z které plantáže pocházejí babány, které Vám právě prodala a jestli na ní náhodou neotročí děti... Prodavačka ta jenom ví, že "banány jsou ze skladu" a objevují se tam nějak tak samy. Vedoucí prodejny Vám maximálně může říct, že jim je dodává firma První Banánová s.r.o. a když se obrátíte na ni, tak Vám maximálně sdělí, že je to jejich "obchodní tajemství" :-DDD

    Stejně "záhadně" se berou i kontakty v call centrech...

    --

    Mimochodem změna operátora opravdu nepomůže, protože měl jsem Vodafon a volali mi, měl jsem O2 a volali mi, měl jsem T-Mobile a volali mi a dokonce volali známému, který má Ufona.

    Kdyby tady bylo operátorů komrdesát, možná by se dalo někam odcházet a vyhrožovat - ale jsou jenom tři a v podstatě cenově i podmínkami jsou velice srovnatelní - liší se v detailech :-(((
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).