Co to kecas ? Jsi asi zamestnanec Eurotelu nebo jeho vetsiho a nenazranejsiho bratricka Telecomu ne ? Takovou technickou podporu at si oba strci za klobouk. Kvalita Eurotelecich sluzeb ? Staci se podivat na www.cdma.cz
Podívejte se to je patrně věc realizační dohody mezi telecomem a vaším operátorem. Vy jakožto zákazník Bluetone musíte na svého operátora tlačit aby vám zajistil zřízení služby dříve(například vyjadním si lepších podmínek s telecomem). Pokud mu jde o to mít zákazníky,tak jistě nasadí své špičkové vyjadnavače.A nebo ne?Pak mu asi na zákaznících moc nezáleží.Nebo Vás krmí vyjádřeními,že s tím nemůžou nic udělat,že je to vina telecomu?Aha,svalit vlastní neschopnost vyjadnat pro své zákazníky dobré podmínky na třetí stranu..hmmm,nevím zda-li bych chtěl u takového operátora setrvat.
Nikdo nehovořil o "unlimited" tarifu,samozřejmě že FUP tam je,ale pokud používám připojení nějak rozumně tak se mě to prakticky netýká a rychlost je pořád na maximu a případný pád z 512/128 na 128/128 není až zase tak hrozný a hlavně trvá jen maximálně týden a v pátek to skočí opět na maximum,limit je týdenní s cyklem od pátku.
K otázce volby?Prostě limit 20GB u UPC je pro mé využití zbytečný,když využiju max.nějakých 2-3GB. A vzhledem k tomu,že s UPC nemám moc dobré zkušenosti,tak jsem raději zvolil tuhle variantu.Jsem prostě typ uživatele,který spíše využije občasného,ale rychlého připojení. Kamarád,který využívá UPC na jednom pražském sídlišti mi potvrdil,že není zrovna moc spokojený.Limit je sice velký,ale rychlost dost kolísá a zaznamenal bohužel i časté výpadky.Jak říkám já jsem spokojenej s tím co nabízí ADSL.A navíc dělení limitu na týdení intervaly mi připadá výhodnější než když by mi například jeden člen rodiny vyčerpal celý měsíční limit UPC za pár dní a pak zbytek měsíce to běželo 64kou(to je opravdu tvrdý pád!),takhle se stane max.že to spadne na pár dnů do pátku a pak to fičí zase 512kou.Prostě je o tázka přístupu,co komu více vyhovuje.
Dovolil bych si mirne poopravit ono "sluzba zrizena do 4 dnu". V tuto chvili musi zakaznici ne-telecom operatoru cekat 12-21dni na zrizeni ADSL "okruhu" ze strany CT, coz je nepomerne dele. Napriklad ja, jakozto zakaznik Bluetone, mam presne tuto zkusenost cca 14 dni zpet ... a ROZHODNE v tom nejsem sam.
Pokud jde o FUP, tak tady zase zalezi na konkretnim operatorovi ;-) Ale nemam pocit, ze by libovolny tarif od CT byl "unlimited", tohle snad nabizi jen CRa a nekolik dalsich minoritnich poskytovatelu ... takze mozna neni poznat agregace, ale ten pad na par kb/s po prekroceni limitu bude asi tvrdsi ;-)
Btw, co vede nekoho majiciho v dome UPC k pouzivani ADSL? Preci jen mit za stejne penize 4x vyssi rychlost a jeste k tomu s rozumnym datovym limitem ... je tak trochu vyhodnejsi?
To je ponekud zvlastni. Ja mam data nonstop take uz od zahajeni provozu a mam smlouvu na dobu neurcitou. Vypovedet muzu kdykoliv. Nikdo me do dvoulete smlouvy nenutil. Jen me ji nabidli jako jednu z variant spolecne se zvyhodnenym telefonem. Protoze jsem telefon nepotreboval, nemel jsem ani duvod se upisovat. Aktivni to bylo do dvou hodin od podpisu smlouvy a zatim ani jeden problem ani se sluzbou ani s uctovanim.
Podivej - to mas za to, ze skudlis a nekoupis si telefon za normalni cenu nebo nezaplatis par kacek za zavedeni sluzby.
Ja takovehle veci hodne zvazuju a napriklad zrovna pausalni pristup k internetu (jakykoliv - ne jenom GPRS) bych na 2 roky nepodepsal ani kdyby mi k tomu davali zlate prase. Prece i v dobe, kdy jsi kupoval Data Nonstop Ti musel byt jasne, ze behem dvou let pujde vyvoj dopredu a ze za pul roku nebo za rok bude k dostani neco lepsiho nebo levnejsiho. Dotovanej telefon mam - tam to neni tak strasny (pokud nechces zmenit operatora) ale pristup na inet - nikdy.
Podle Tvy logiky, by mi treba po roce provozu dotovanyho telefonu musel operator telefon vymenit za novejsi protoze holt po roce jsou telefony lepsi/levnejsi.....
Jiste uznas , ze to je hovadina.
Moje zkušenosti s EUROTELEM a produktem DATA-Nonstop jsou také dobré. Používám ho již od doby zkušebního provozu před více než rokem a jsem s ním v celku spokojen. Pouze v Praze v podvečerních a večerních hodinách je na rychlosti stahování (větších souborů) vidět výrazné zatížení sítě, rychlost občas poklesne i pod 1kB. Pokud se člověk vyhne době mezi 17.00 až 20.30, tak s tím nejsou žádné problémy. Z hlediska funkce je činnost velice stabilní a za dobu používání se mi pouze dvakrát stalo, že síť byla tak přetížená, že se nebylo možno připojit. Je to však zřejmě záležitost pouze Prahy, na jiných místech republiky se tento problém nevyskytl.
Chci ale upozornit na jeden závažný problém. Člověk, když si zřizoval připojení, musel podepsat smlouvu na 24 měsíců. Když jsem v odborné prodejně zjišťovat, za jakých podmínek je možno přejít na rychlejší připojení, bylo mi sděleno, že nemůžu změnit smlouvu, ale musím dokončit jednu smlouvu (24. měsíců) a teprve potom ji můžu ukončit, nebo musím mít připojení oběma způsoby a samozřejmě platit také dvoje připojení. Toto mě u EUROTELU, který se jinak k zákazníkům chová velmi korektně, zaskočilo. Zřejmě by firma měla uvažovat o přesném stanovení podmínek na přechod na rychlejší Internet pro zákazníky, kteří mají pomalý. Tito přeci v době objednávání připojení neměli možnost volby mezi rychlou a pomalou variantou.
Vyuzivam Data Nonstop od eurotelu-naprosta spokojenost.Signal je temer vsude,rychlost slusna na GPRS a hlavne u Eurotelu nemusim platit k Data Nonstop zadny dalsi hovorovy pausal,staci platit jen Data nonstop a k tomu automaticky dostanete 60volnych minut mesicne do libovolnych siti a nevycerpane se samozrejme prevadi do dalsiho mesice.Ptal jsem se na nabidku u T-Mobile a prodejce mi nakonec sam priznal,ze Data Nonstopu od Eurotelu asi tezko muzou konkurovat. Vyuzivam take ADSL od telekomu a i zde musim rict ze je spokojenost,sluzba zrizena do ctyr pracovnich dnu,instalace samoinstalacnim balickem naprosto v pohode.Ve variante 512/128 to beha porad stabilne na temer maximu,asi nejsem velky stahovac,takze sem jeste ani nepoznal Fair-User-Policy.Agregace je v celku nepoznatelna,mozna i tim,ze v dome je zaroven kabelovka od UPC a vetsina lidi v okoli ma asi Chello,takze na DSLAMu nas moc nebude.Je mi jasne,ze nekteri lide mohou mit jine a horsi zkusenosti,ale rozhodne by se to nemelo zobecnovat,protoze je spousta uzivatelu kteri jsou spokojeni.Btw:na zakaznickou linku telecomu pro ADSL jsme se vzdy dovolal okamzite a pristup operatoru byl na slusne urovni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).