Vlákno názorů k článku T-Mobile ve Spojených státech nabídne neomezený Internet v mobilu za čtyři stovky od Mr. Cidermaster - Mno, já se nikoho nezastávám, v Česku nežiju...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2012 4:39

    Mr. Cidermaster (neregistrovaný)

    Mno, já se nikoho nezastávám, v Česku nežiju a české operátory neznám. Měl jsem dojem, že zprávička není o českém operátorovi.
    Navíc jsem to myslel více obecně, protože tenhle přístup se dá vypozorovat skoro všude, ne jen pokud jde o mobilní operátory.
    Peace…

  • 22. 8. 2012 18:22

    JKL (neregistrovaný)

    Přečtěte si například Vladaře, tam se píše: Dodržování dohod a slibů je chvályhodné. Ovšem trvat na dodržování svých slibů a dohod je bláznovství, pokud vím, že protistrana nedodrží ty své...

    Vzhledem k tomu, že operátoři svévolně mění podmínky, zdražují, ruší služby, které zákazníkovi "garantují při koupi", zneužívají údaje zákazníků, prodávají je třetím stranám (například KB nebo CityBank). Tak opravdu není nic nemorálního například využít datový tarif pro mobil do notebooku :-D

    Existuje na to i české přísloví: Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá!.

    Proto ve vztahu k operátorovi dělím přítup jenom na "proveditelné" a "neproveditelné".

    Pokud chcete nějakou normální cenu, tak musíte prostě vždy operátorovi minimálně lhát o tom, že chcete odejít, máte lepší nabídku atd.

    Věřte tomu, že operátorům by klidně lhal i Mirek Dušín! :-D

  • 22. 8. 2012 16:51

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Zastávat se u nás mobilních operátorů může skutečně jen slabomyslný blbec.

  • 22. 8. 2012 16:10

    Mr. Cidermaster (neregistrovaný)

    To se na českých diskuzích vždy dobře bavím. Jak to vždy sklouzne k tomu jak všechno co nejlépe vosrat, podvést, okrást…
    Jakoby něco jako slušnost, dodržování toho k čemu se zavážu, kontrakt, neřkuli dohoda podáním ruky byla nějaká úchylka či slabost.
    Jak tam s takovým přístupem ke všemu dokážete vůbec přežít? ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).