Názory k článku T-Mobilu klesl zisk o více než jednu desetinu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2006 12:31

    MCross (neregistrovaný)
    Budou muset zabrat a něco nového nabídnout - nebo snížit ceny. A to zase rozhýbá nabídku jejich konkurentů. V cenovou válku nedoufám, ale aspoň to rozčeří hladinu rybníka.
  • 11. 8. 2006 15:05

    otázek (neregistrovaný)
    Nedivím se a je dobře, že si lidé začali uvědomovat, že hovorem nebo SMSkou se nenajedí.. Co je lepší, 5 rohlíků nebo 1 spadnutí do hlasové schránky ??
    Můj názor je takový, že v cenách služeb mobilních operátorů jsou obrovské rezervy směrem dolů, to znamená, že by své služby mohli několikanásobně zlevnit a stejně by na tom neprodělávali.. o to víc lidí by potom mobilní služby využívalo..
  • 12. 8. 2006 8:22

    :-) (neregistrovaný)
    Tak T-Debajl má tolik zákazníků především proto, že po ulicích lítali najatí brigádníci a každýmu rozdávali SIMky T-Mobile se službou Twist Premium a kreditem 20,-Kč.

    Většina lidí sice tuto simku jen vzala, vyvolala z ní kredit a poslala ji do někam, ale jako aktivní zákazník se počítají ještě půl roku po posledním přihlášení do sítě... a tak se mohl T-Mobile u nás stát "mobilní jedničkou" :-DDDD

    Já tu jejich SIMku zdarma mám taky - vyvolal jsem kredit (stačí jenom na 4 minuty hovoru) a dál ji mám jen ve stařičké Nokii 3410 doma na stole k tomu, aby mi na ni mohla volat rodina, která má T-Mobile a tak to měla levnější, když to bude ve vlastní síti

    Pak ji taky využívám k tomu, že mám díky ní 20 volných SMS měsíčně do T-Mobile z netu...

    A na závěr když někdo něco potřebuje přesně vědět nebo něco zajímá mě, tak z této SIMky otravuju operátory T-Mobilu a žádám po nich informace... (Ze své SIMky u Vodafonu bych ten hovor musel platit)

    Takže jsem sice určitě vedený jako "zákazník" T-Mobile, ale vlastně se mnou mají do teď jen náklady a nevydělali na mě ani korunu... A myslím, že takových "zákazníků" z rozdaných SIMek mají většinu :-)))

    Proto mohou být sice "mobilní jednička", ale s výrazným propadem na zisku... a někdo jiný, kdo je menší, ale má třeba podíl paušálů a předplacenej 70:30, má celkově méně zákazníků, ale jsou to skuteční zákazníci! (a ne lidi, co mají jen aktivní předplacenku bez kreditu jako já u T-Mobile, naopak u Vodafone mám paušál a vydělávají na mě myslím docela solidně - swině :-))) no ale u T-Debilu nebo O2 bych platil ještě víc..., takže relativní spokojenost)
  • 14. 8. 2006 0:03

    HeWeR (neregistrovaný)
    Píšeš o věcech, o kterých nic nevíš.

    T-mobile nikdy neměl větší počet aktivních SIM karet než Eurotel. Ona jednička na trhu vznikla (paradoxně) díky Eurotelu, který začal jinak počítat aktivní zákazníky.

    A to rozdávání SIM karet u nás provozoval také Vodafone. Počet takových uživatelů jako jsi ty se tedy statisticky vyrovnává.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).