Pokud se bude celková "úspora" pohybovat v haléřích nebo korunách za celý měsíc, tak to není o tom, že by operátor byl tak laskavý k zákazníkům, ale že operátor si dělá jen a pouze reklamu. Neboť ihned se o něm bude mluvit a psát, byť o haléře, to se mu bohatě vyplatí protože ušetří za reklamu.
Lineární nebo nelineární, všechno k ničemu, dokud nebude paušál !
Souhlas - je to jen kvůli pevné volbě operátora (poslali mi minulý týden nabídku). V cenách místních hovorů jsou taky úspory na haléřové úrovni. S tím Tele2 (ani nikdo jiný) nemůže nic dělat, ceny a modely jsou dány Telecomem.
Ale myslím, že lineární tarifikace by přece jenom pomohla - uživatelé by se mohli chovat rozumněji - používat skutečně dial-on-demand, jedinou ztrátou by byl čas na autentizaci (cca půl minuty u modemu). Výsledkem by bylo efektovnější využití linek/modemů u providerů.
Paušál by byl pro spoustu lidí samozřejmě skvělý, ale ten je pro intenzivní brouzdače.
Obávám se, že ani jedno není v zájmu Telecomu (a pokud ano, ten to není schopen rozpoznat).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).