"Rozhodně se nevyplatí být na telefonisty hrubý, nebo jim dokonce zavěsit beze slova. To často vyprovokuje další hovor."
Hrubej nejsem, ale beze slova klidně zavěsim. Žádnej další hovor už nikdy nenásledoval - pak už bych hrubej byl.
Toť vše :-)
Uz mam na to vyvinuty instinkt, staci, abych zaslech prijemnym hlasem vysloveny "DOBRY D..." tak hned rikam NE a pokladam.
Dulezite je prave necekat, az se dostanete ke slovu, protoze to:
a) trva nejakou dobu - prichazite o svuj cas..
b) Prodejce rafinovane konci svuj monolog nejakou otazkou, ktera se nejprve netyka nabizeneho produktu- cimz dobre vychovaneho obcana dostane tam kam chce....
ano mate pravdu. Po servani se novacek nebo slabsi povaha bude chvili cejtit blbe,90 % OP se tomu zasmeje se slovy to zase byl deb*l a ty radikalni vam nechaj zavolat znova,at si to taky vyzere nekdo jinej.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).