Podle mého je to celé uplně jinak. V době kdy nasazovali kočky do muxu4 ještě o nevěděli že na tom budou takhle mizerně finančně. Smlouva proto byla podepsanána a ta je pro oba jak majitele muxu tak vysílatele zavazná a proto tam běžící to nic s tím že něco přidejte brzo. ;)
No a je to tady, neříkal jsem to? Okamžitě bych je z toho Muxu vypakoval, včetně té slavné Mňam.
Bohužel tohle je stále stejná písnička kterou tu opakuji stále. Operátoři sítí při podepisování smluv při vidině peněz za šíření většinou nevidí vpravo vlevo a díky tomu jsou schopni podepsat smlouvu třeba i s ďáblem. A dle toho to taky u nás tak vypadá, dobře jim tak.
Nezlob se, ale i člověk úplně mimo televizní byznys netrumfne s naivitou pana Milkoviče. Nejprve člověka rozesmál s tvrzením, že si jeho firmička nechala udělat průzkum trhu a v době, kdy na každé volné stanici je x pořadů o žrádle, tak chce dosáhnout 3% podílu se stanicí Mňam. Za chvíli příjde s tvrzením, že obsah stanice se nemá týkat pouze pořadů o gastronomii a že tedy příbudou rodinné filmy, lifestylové pořady a jedinečné zábavné show v čele s Leošem, kterému každý jeho pořad vydržel na obrazovkách sotva jednu sezónu. Jen pro legraci bych rád znal borce, který mu dodával ty průzkumy trhu. Na druhou stranu jsem překvapen, že i po tak dlouhé době běží v muxu 4 stále Milkovičův screensaver s kočičákem.
Zajímala by mě platební morálka vůči firmě pana Pařízka, která MUX4 provozuje. Vzhledem k cenám terestrického vysílání musí ta stále prodlužovaná „coming soon“ smyčka vyjít pěkně draho, takže se divím, že si to může Mňau TV dovolit.
Chápu, že jim zřejmě jde o alokaci kapacity, aby je nevykopla další malá sestřička Novy či Primy, ale při všech těch odkladech se divím, že si už relativně dlouho mohou dovolit alokaci pouhou self-promo smyčkou (jenom náklady, nulová monetizace).
Ať mi totiž nikdo neříká, že za odkládáním startu není kritický nedostatek peněz ...