Až na Barrandov to vše jsou relativně malé projekty. Jasně, normálnímu člověku těch pár desítek milionů může přijít jako příliš mnoho peněz, ale není to zase až tolik a rozhodně to nestačí k tomu, aby byla vytvořena nějaká konkurenceschopná stanice, která by měla nějaký větší podíl na trhu a patřičný efekt.
Já třeba neumím pochopit proč žádný z podnikatelů, kteří mají na účtech miliardy, neinvestovali prostředky pro vytvoření tematického kanálu, který u nás chybí.
Umíte si představit např. dětskou stanici s rozpočtem 500 milionů Kč? Já mít tyto peníze, vzkříším SuperMax a všem u nás na trhu vytřu zrak. Nebudu psát jak, to si nechám pro sebe, ale berte to jako příklad. Ty peníze se nechají využít i jinak - např. spustit lokalizovanou verzi nějaké americké značky v rámci licence.
BTW - Místo pro SuperMax tady je. Vždycky bylo, je a bude. Neexistuje tu dětská stanice, který by byla široce dostupná, plně lokalizovaná, nestranná a vysílala doslova všechno.
Všichni se hrnou vesměs do plnoformátových stanic v domnění, že si ukrojí větší kus koláče, ale proč nezkusit opak? Ono je někdy méně více.
P.S. Pokud to tu nějaký podnikatel čte a nápad se SuperMaxem ho zaujal, napište mi - mám to promyšlené od A do Z.