Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Terestrický set-top-box je na ústupu ve prospěch satelitu od David Kříž - To jsem se snažil ve svém komentáři také...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 10. 2009 12:04

    David Kříž
    To jsem se snažil ve svém komentáři také říct, že kdo přemýšlí má většinou na výběr (někdy fakt ne, zapadlá díra bez kabelovky a dosahu pozemního příjmu asi musí dát satelit). Prostě to není souboj. Jako souboj to vnímají a neustále vnucují jen ti, kdo se na něčem snaží snadno vyvařit. Pak je nutno tu druhou možnost co nejvíce zdémonizovat! A na satelitu se opravdu snadněji vyvaří než na DVB-T.

    Pan Rácz není anténář, nedělá STA, atd. Je to jen montér parabol, jak někdo "od sousedů"... jako kterýkoli jiný kutil, který si uměl spravit škodovku, vyměnit zásuvku v bytě nebo natřít plot. To není urážka, to je spíše pochvala. Stokrát lepší než bastlíři a neuměteli co to patlo dvě na tři. Ale z tohoto důvodu přestávám jakékoli jeho názory na jakýkoli digitální příjem brát vážně. Prodejce elektroniky, který jezdí po pracovní době montovat v mrazu paraboly a fňuká že má práci a z toho má peníze, to není odborník na digitální televizi. Přeji Vám, že máte tento obchodní úspěch, jste schopný a umíte to, ten kšeft, ale nestavějte ho na pomlouvání něčeho, čemu prostě jen Vy nerozumíte a neumíte to. Držte se toho co umíte.

    Proto nemůžou mít takovéto výplody jakoukoli výpovídací hodnotu. Divím se, že sem DZ něco takového vůbec dá, navíc glosy pokud vím bývají v neděli. Jestli toto je vůbec glosa... škoda tě DZ, škoda!
  • 23. 10. 2009 13:36

    David Kříž
    Jmenovče Davide :-)
    Taky jsem si Vás vážil, jako člověka s dlouholetou zkušeností, protože to co máte vy tam lokálně (píšu s malým "v", myslím lidi v okolí Domažlic), to je zkušenost kterou nikdo z nás neměl. A Vy jste nám ji tu celou tu dobu přinášel, což je neocenitelné. Za toto si Vás vážím. Že do toho člověk míchá i svůj kšeft apod, to je jasné, nic proti tomu, ono se to nedá utajit. V době googlu byste mohl být nezávislý jak chtěl, ale každý si Vás najde (pokud byste nepsal pod pseudonymem :-)). Takže to beru, jde to spolu ruku v ruce.

    Ale zásadně s Vámi nesouhlasím v jedné věci. Pokud napíšete že je něco "pravda" a myslíte tím svoji zkušenost, navíc lokálně silně zabarvenou, tak to opravdu neberu. Seděli jsme v sobotu s pár známými u oběda, jeden z nich tu také občas něco píše, druhý se věnuje STA, a shodli jsme se, že i když jde o třeba i odbornou věc tak jsou různé výklady, a něco jako shoda nebo jednoznačná pravda nemusí vždy existovat.

    Takže prosím jen pozor na jednu věc: nevydávat svou zkušenost za obecnou pravdu! A také myslím, že by redakce měla jasně označovat články, které vychází pouze z vlastní zkušenosti nebo vyjadřující osobní názory.

    Já nemám nic proti Vašim názorům a zkušenostem, jsou Vaše a nikdo Vám je nebere. Jen se prosím snažte je nevnucovat tímto způsobem. Je jasné že se chcete uživit, to chceme všichni. Jenže v některých věcech je třeba mít nadhled, a nepromítat všechno všude.
    Shrnu to jednoduše, obsahově je u mne tento článek kničemu, nic nepřináší, jen vyjadřuje názor a zkušenost jednoho člověka na natolik složitou problematiku, že bych se do ní osobně nepouštěl.

    Ale máte pravdu, jako diskutující nestojím za nic, jsem vznětlivý, vadí mi manipulace a překrucování, ozvu se když někdo píše kraviny, pořád se hádám a snažím se moralizovat :-D
  • 23. 10. 2009 11:40

    bez přezdívky
    Takže jako obvykle, DVB-T vs DVB-S. Ale proč neustále proti sobě? Ty platformy se mohou ideálně doplňovat, ale jsou zkrátka lidé, kteří si myslí, že jedna NEBO druhá. To je špatně. To nejsou opačné póly - poles apart :-) http://www.youtube.com/watch?v=FYhp5ogCZug
  • 23. 10. 2009 14:07

    David Kříž
    Ještě jedno malé doplnění... napsal jste dost kontroverzní text, někdo se s ním ztotožní, někdo zas přesně naopak (já :-)). Pokud stojíte nohama na zemi, tak musíte čekat, že budou tím pádem kontroverzní i reakce. A někdy dosti bouřlivé...

    btw, nepiju... ;-) To s tím fňukáním, dělá to na mne dojem vždy když píšete jak jste nějakému zákazníkovi něco instaloval. Totiž zapomenete napsat kolik (no to ani ne to je Vaše věc, ale spíš "že" ) jste si tím vydělal :-) Což je zcela legitimní, tak nevím proč byste se za to měl stydět. Každá věc má rub i líc. Napsat že jste se tam trápil, mrzly Vám prsty, prostě jste kvuli zákazníkovi něco vytrpěl (holt tak už to v kšeftu bývá) a nenapsat, že jste si tím taky vydělal (zcela oprávněně), tak to se pak nezlobte, ale vypadá to jako byste dělal zadarmo, sociální službu. A tak to jistě není. Máte rodinu, musíte ji živit, tak se nestyďte za to že za svou práci dostáváte peníze. Napsat jen polovinu to pak právě evokuje v člověku tu zkreslenou představu.
    Hodně zdaru! A snažte se být objektivní ;-)
  • 23. 10. 2009 12:34

    Horal (neregistrovaný) ---.median.cz
    Ale naopak, DZ potřebuje návštěvnost a dobře ví, že opětovné rozvíření debaty "kdo s koho" ji spolehlivě zvedne :-). Jinak samozřejmě souhlasím. Jakýkoli vlastní názor na statistický průzkum, který se vlastně nikdy nekonal, je z hlediska informačního prakticky bezcenný. Z hlediska marketingového přesně naopak. Čím méně věrohodných informací, tím větší prostor bude pro názory vydávané za fakta.
  • 23. 10. 2009 16:28

    Horal (neregistrovaný) ---.median.cz
    Ano, s tímhle komentářem ("Kdybyste zajel sem, někam do vsi, kde v tomto členitém terénu lidem zemský digitál opravdu blbne...") už článek dává smysl, který může pro čtenáře mít. Jinak ale fakt ne. Lidí, kteří jsou v tak členitém terénu, že jim DVB-T blbne totiž zase tak veké procento není.
  • 23. 10. 2009 13:01

    bez přezdívky
    Proboha Davide, nejste opilej? Co to tady píšete za bláboly? Proč si např.myslíte, že fňukám? Já makám po zavíračce proto, abych se uživil a měl možnost rozšiřovat svůj sortiment (nechci stát na místě). Dost jsem si vás vážil jako odborníka - a také budu dál. Ale jako diskutatéra - tedy už asi ne. Často jste negativní a to se mi nelíbí. Kdybyste zajel sem, někam do vsi, kde v tomto členitém terénu lidem zemský digitál opravdu blbne, zjistil byste, že není jiná cesta, než-li jít do satelitního příjmu. Ano - dá se příjem DVB-T vyřešit, ale za jakou cenu? Lidi nechtějí čekat, až se vše změří, nastaví, vymění antény či svody, lidi chtějí sledovat TV hned. Naštěstí ceny DVB-S příjmu jsou dnes úplně jinde, než-li před lety a může si to dovolit téměř každý. Někajou mou lenivost v tom proboha nehledejte. Já, pakli-že se chci uživit, musím se zákazníkům přizpůsobit. Co oni chtějí, musím nabízet, což je logické. Když mi do krámu příjde rozčílený zákazník, kterému kostičkuje set-top-box na DVB-T, jen těžko mu satelit rozmluvím. Občas se mi to povede (a kolega odvedle mi říká, proč to dělám, že kdybych mu nabídl satelit hned, vydělám víc, ale často já udělám opak a jedu k zákazníkovi pomáhat řešit situaci s DVB-T příjmem).