No, obcas mi i prisla (ze statni spravy), jednou az snad po 3/4 roce.
Dnes rano byl a stale jeste (zkousel jsem to nyni) je vypadek eBanka - Tmobile, nejde ziskat autentizacni klic, volam na linku eBanky, obsazeno >10 minut fronta, zavesim a napisu mail (je 6:15h), at mi zavolaji, ze nechci cekat na bezplatne lince zbytecne 10 minut (to je stoji > penez nez kdyz mi zavolaji, ze...).
Pak volam TMobile, jestli nema poruchu, jako obvykle - zadna porucha hlasena neni.
Vzapeti mi volaji z eBanky, ze porucha je u Tmobile a ze mi zavolaji, az bude odstranena. No aspon ze vim, kde je chyba :-O
Kdybych napsal email na TMobile, at mi rychle zavolaji, co ze se to deje s jejich sluzbou, tak nevim, zda by to vubec nekdo tak rychle zpracoval a reagoval, to si nejsem jist,zkousel nekdo psat telekomunikacnim operatorum?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).