hmmm... ze by si helpline kterehokoli webhostera vybiral schranky jednou denne je myslim nesmysl a spekulace autora, nemajici realne opodstatneni.
Spis mne napada, ze bud helpdesk nemel v dany okamzik nic jineho na praci a proto odpovedel rychle (zminovane minuty), nebo se venoval skutecnym zakaznikum a jejim problemum ci dotazum a kolonku potencialnich zakazniku resil pozdeji (desitky minut, hodiny).
Tema zaslani hesla emailem v plaintextu ani otevirat nebudeme, co?
... no a jeste mne napadlo - copak si v tech vselijakych adminech, control panelech, zakaznickych centrech - nemuze klient vygenerovat heslo znovu a sam? Samozrejme za predpokladu, ze ma alespon heslo k zminovanemu uctu...
> "Tema zaslani hesla emailem v plaintextu ani otevirat nebudeme, co? "
A co je na tom obtizneho, muj ISP ma o me kartu, jmeno , kde bydlim a minimalne 2 druhy kontaktu. kdyz se ozvu ze nemam heslo, napsal mi ze mi ho posle (a to pekne prosim zarucene podepsanym e-mailem - abych vedel ze je to on) a po chvili mi zavrnel mobil s SMSkou.
neni to idealni, ale take to neni uplne diletantske a lze mluvit i o jakes-takes bezpecnosti.
neverim, ze nekdo v testu ocekaval, ze dostanou heslo v tom emailu... to snad ne, ne? _ne?!?
PJ.