Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Těžký život bannerův od Brian - Pane Eduarde, zkuste tím, co máte napsáno ve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2004 21:13

    Brian (neregistrovaný)
    Pane Eduarde, zkuste tím, co máte napsáno ve svém příjmení aplikovat stejnou logiku na televizní reklamu - je to úplně stejné. Proč se i v TV musím dívat před hlavním filmem na vložky a prací prášky??? Souvisí obsah reklamy s filmem? Málokdy. Více souvisí s lidmi, kteří se na typ pořadu dívají.

    Myslím že váš povzdech je zbytečný. Může se nám to všem nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, ale vedle vypnutí, nečtení a odpojení je to asi tak jediné, co s tím můžeme dělat.

  • 21. 8. 2004 10:49

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    No, ja se na televizi divat nemusim - a to v kteremkoli okamziku - takze na "predfilmovou"reklamu na vlozku se divat nemusim nezavisle na tom, jestli se chci nebo nechci divat na nasledny film.

    Mimochodem, zatim televize zdaleka nesahla k tak agresivni reklame jako tisk - nevsiml jsem si, ze by mi pres filmove sexualni sceny behalo vklicovane mensi okenko s reklamou na kondomy nebo ze by horni i spodni pruh obrazovky byl vyhrazen reklame bezici soucasne s filmem ...

  • 23. 8. 2004 10:16

    Eduard Hlava (neregistrovaný)
    Ale i to je problém, milý Briane. Já chci cílenou reklamu. Méně, ale více cílenou. Tu jsem ochoten akceptovat a dokonce se na ní i rád podívám.

    Nejúčinnější reklama je taková, která nabídne člověku přesně to, co právě v tom období shání, nebo uvažuje o koupi. Ale to v televizi dost dobře nejde, že?
    Proč mi nabízí TV reklama vložky, nebo BMW, když zrovna sháním TOUSTOVAČ???

    Ale na internetu by to možná časem šlo. Kdyby někdo analyzoval teď můj počítač a temporary soubory z browseru (nebo jednoduše obsah článků, které čtu), zjistil by, že mi má reklama na internetu nabízet sluneční brýle, cestovní pojištění a campingový vařič. Ale žádnou takovou reklamu jsem neviděl... Proč?

    Jednotlivé eShopy tohle mají už většinou vyřešené, ale globálně to moc neplatí. Kontextová reklama by mohla být první vlašťovičkou. Byť, zatím dosti nedokonalou.
  • 23. 8. 2004 10:18

    Melkor (neregistrovaný)
    Clovece, dejte pokoj, jeste si z toho vezme nejaky marketingovy pracovnik inspiraci ...

    BTW: U sirokouhlych filmu by se tam ta reklama s klidem vesla.
  • 24. 8. 2004 22:08

    shrek (neregistrovaný)
    Ale reklama má přece mimo jiné za úkol vnutit Vám to, co nepotřebujete a o čem si myslíte, že to nechcete. Jistě, ve Vašem případě nehrozí, že začnete kvůli reklamě menstruovat, ale to BMW by se Vám mohlo hodit - a to i v případě, že Vám současné auto po všech stránkách vyhovuje.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).