jen doplnim jeste jiny model:
firma ktera chce nasadit urcity (f)oss, si necha udelat profesionalni bezpecnostni audit.
velke kusy sw se uz jinak ani kontrolovat nedaji...bych rek'
ps: skype sit se bude chovat podle toho jak moc dokazi skypaci odhadnout jak se budou jejich ovecky chovat.
takze: DOKAZETE SE CHOVAT TAK ABY VAS SKYPE ODHADLO? pokud ne pouzijte SIP ci neco jineho :-)
Ale no tak! Já vím, co má dělat ABS a že prodlužuje brzdou dráhu je taky známý fakt. Ovšem, kdybs pozorně četl, věděl bys, že se bavíme SELHÁNÍ ABS! Tedy situaci, kdy vlivem softwarové nebo hardwarové chyby ABS nedělá to, co má. Majitelé aut, kterým přestal fungovat jeden ze senzorů by mohli vyprávět...
doporucuju si neco precist, viz predchozi, naopak kolo ve smysku ma daleko vyssi adhezi, tudiz se brzdna draha zkracuje.
To není tak úplně pravda. Protože koeficient smykového tření v klidu je vyšší než v pohybu (efekt "utrhnutí"), může být brždění těsně před hranicí smyku (což je přesně to, o co se ABS snaží) účinnější než brždění smykem. Rozdíl může být znatelný zejména u hladkých povrchů (led).