To jste asi nepochopil, v cem spocivala moje pripominka.
Nemluvim o tom, ze by se melo zakazat upozornovat na vypadek, nebo zhodnotit dopady.
Ale v pripade vypadku Skype mam trochu pocit, ze to uz nekteri komentatori trochu prehani. Delaji, jako kdyby se boril svet.
A predevsim mam pocit, ze nekteri komentatori trochu nadsazuji dopady.
Viz zminka v clanku, ze se k vypadku Skype nevyjadrili vcas vrcholni predstavitele, jako by si neuvedomovali, jak zavazne to je.
Proste to chce resit a hodnotit s chladnou hlavou.
No, to je dost blby pristup, nezlobte se. To byste si mohl stezovat i na clanky o vypadku Tmobile. Vy prece pouzivate Vodafone, takze proc ten povyk pro nic za nic?
Nechapu, proc tolik povyku pro nic. Svet se s nefunkcnosti Skype zastavil? Kolik promile populace to opravdu postihlo? Kolik promile zapadni popuplace to opravdu postihlo?
Ja nejak nevim. Skype mam nainstalovany, Skype pouzivam. Ale ze bych nejak tezce nesl jeho nefunkcnost ... no co Vam budu povidat.
Nebyt Internetovych diskusi, ani bych si toho nevsiml.
Proc taky. Nejel Skype? No ... nejel.
Nejelo ICQ? Ja myslim ze jo.
Fungovaly mobily? Taky jo.
A pevne linky? O problemu nevim.
Tak o co jde?
Tak supky dupky k necemu podstatnymu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).