Ja bych rekll, ze skype ma ALESPON nejaky marketing, narozdil od jinych sluzeb. Ale to je samozrejme problem techto jinych sluzeb, protoze nestaci jenom vec naprogramovat - to dokaze kazdy - ale i prodat. A to si linuxari a open-source zastanci jaksi neuvedomuji.
Ano, Skype ma dobry marketing. Ale jeho hlavni prednost z hlediska uzivatele je ta, ze je hodne user friendly. Je delany presne podle hesla "obslouzi i decko", a to maji uzivatele radi. A kdyz se to spoji s tim marketingem, je na uspech zadelano...
Skype o sobě dává nejvíc vědět, nejvíc se dere to povědomí lidí jako ta "výborná" služba pro voip. Dohody s propagací ze strany výrobců SW a HW - vždyť kolik webcams má na sobě poznámku "vhodné pro skype" a přitom jejich primární účel rozhodně skype není. Pozor - neříkám tím, že je to špatné, je to prostě marketingová strategie, která je evidentně úspěšná.
varianty lepší než Skype?..mohl bys to trošku rozvést?..zkoušel jsem všechny možné dostupné "komunikátory" a bohužel..ani jeden nedosahoval úrovně Skype:-)..
U služby postavené na tomto základě její provozovatel NIKDY nemůže garantovat ani dostupnost ani bezpečnost. Na to je dlouhodobě poukazováno a naštěstí existují varianty, které jsou lepší než Skype. Jenže Skype má nejagresivnější marketing a je i díky němu nejrozšířenější. No uvidíme, jak to dopadne a jaká vysvětlení se ještě objeví - každopádně je to varování pro služby, které využívají podobný princip ještě s větším objemem dat jako je Joost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).